شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام  ملک دار

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه از برگزاری همایش تعامل مطلوب حوزه های علمیه و مسئولین نهادها و دستگاه های مرتبط با روحانیون پنج‌شنبه یازدهم دی در قم خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از عرصه هایی که می توان به اجرای منویات مقام معظم رهبری پرداخت، تأمین روحانیون دستگاه ها و نهادهاست؛ چراکه معظم له فرموده اند: «حوزه مادر نظام است».

وی با تأکید بر این مطلب که نباید در این موضوعات بی تفاوت بود، ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای عالی حوزه های علمیه، دفتر دانش آموختگان حوزه راه اندازی شد که شناسایی طلاب آماده به خدمت در نهاد ها و نیازسنجی از دستگاه های کشور از جمله وظایف آن می باشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با اشاره به برگزاری همایش «تعامل مطلوب حوزه های علمیه و مسئولین نهادها و دستگاه های مرتبط با روحانیون»، ابراز داشت: این همایش در راستای آمادگی حوزه های علمیه برای تعامل با نهادها و دستگاه های کشور برگزار می گردد تا بتوانیم به دستاورد خوبی در این زمینه برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار خاطرنشان ساخت: پشتیبانی علمی و فرهنگی از روحانیون دستگاه ها و نهادها، از جمله خدماتی است که می توان از سوی دفتر دانش آموختگان حوزه های علمیه داشت.

وی با اشاره به برنامه های این همایش، تصریح کرد: سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری و چند نفر از نمایندگان ولی فقیه در نهادها، قرائت سند تعامل حوزه و نهادهای مرتبط با روحانیون و تقدیر از پیشکسوتان روحانی در دستگاه ها، از جمله برنامه های این همایش می باشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان بیان داشت: این همایش 11دی ماه جاری  درسالن جامعه مدرسین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار در پایان گفت: یکی از برنامه های معاونت امور طلاب و دانش آموختگان، راه اندازی بانک جامع اطلاعات روحانیون نهادهاست که تا به امروز 70 درصد کار پیش رفت داشته  و انشاالله در آینده ای نزدیک به اتمام خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha