جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  ملک دار

حوزه/ سامانه «سامان» به منظورارتباط مستقیم عموم حوزویان سراسر کشور بامعاونت امور طلاب و دانش آموختگان به همت این معاونت طراحی و راه اندازی شد.

حجت الاسلام  والمسلمین ملکدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  با اعلام این خبرگفت:  معاونت امور طلاب و دانش آموختگان در راستاي تکريم طلاب و روحانيون اقدام به راه اندازي سامانه ارتباطي، با نام (سامان) نموده است،  

وی افزود: طلاب و حوزویان مي توانند با توجه به شرح وظايف و چارت سازماني اين معاونت در زمينه هاي(اردوها، اسکان، امور مشمولين، تسهيلات، تغذيه، خدمات مشاوره حقوقي، دانش آموختگان، راهيان نور، ساماندهي مؤسسات خدماتي و رفاهي، سلامت بدني، شاهد و ايثارگران، شهريه، عتبات، عمره، کارت هوشمند) سؤالات، نظرات، انتقادات و پيشنهادات خود را مطرح نموده و حداکثر ظرف مدّت يک هفته پاسخ از طرف مسئولين مربوطه داده خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان ادامه داد: حوزویان از امروز می توانند از طریق سامانه "نجما http://najma.ismc.ir "وارد  این سامانه شوند و سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را به معاونت امور طلاب و دانش آموختگان و دیدگاه ها و حتی مشکلات شخصی خود را به ما منتقل کنند.

وی با اشاره به ضرورت طراحی و راه اندازی این سامانه گفت: قبلا دسترسی آسان حوزویان با این معاونت مشکل بود؛ لذا راحت ترین و بهترین کار برای این ارتباط با آنها و شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات  طلاب که می تواند در برنامه ریزی ما موثر باشد، طراحی و راه اندازی این سامانه بود و هرطلبه می تواند مسائل و نظرات خود را به راحتی به ما منتقل کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار خاطر نشان ساخت:این سامانه جهت مراجعه  عموم طلاب است و همه طلاب از پایه یک تا سطح 4 که کد فعال مرکز مدیریت  دارند،می توانند وارد این سامانه شوند و هر مشکلی داشته باشند مطرح و جواب آن را حداکثر ظرف مدت یک هفته دریافت کنند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یکی از طلاب IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    بخش دانش آموختگان برای اشتغال زایی بعضی طلاب در مرکز مدیریت است و الا به هیچ دردی نمی خورد شخصا چند سال پیش پرونده تشکیل دادم برای اینکه اگر با توجه به علایق خود کاری بود اطلاع دهند ولی تاکنون هیچ تماسی نگرفتند.