چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهید شاه آبادی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه از برگزاری همایش بزرگ انقلاب و روحانیت و تجلیل از شهید شاخص سال حوزه در قم خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین  محمود ملک دار، در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر گفت: در ستاد راهیان نور حوزه های علمیه هرساله یک شهید به عنوان "شهید شاخص سال  حوزه"اعلام می  شود تا در سطح حوزه های علمیه و راهیان نور از زندگی نامه و نکات برجسته آن شهید استفاده شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه با بیان این که  امسال شهید آیت الله شاه آبادی به عنوان "شهید شاخص"انتخاب شد، افزود: شهید شاه آبادی از چهره های خدمتگذار و برجسته بودند که عمر خود را صرف نشر و گسترش معارف اهل بیت(ع) در جامعه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار خاطر نشان ساخت:کتابی از زندگی نامه این شهید والا مقام منتشر شده  و برای حوزه های علمیه در  سراسر کشور نیز ارسال شد تا طلاب و جوانان بهتر با زندگی و خدمات ارزشمند ایشان آشنا شوند.

وی یادآور شد: یادواره شهید آیت الله شاه آبادی در ایام خجسته دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از سوی مرکزمدیریت حوزه های علمیه کشور و با مشارکت سازمان بسیج  طلاب و روحانیون، چهارشنبه  15 بهمن،  بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور آیت الله العظمی نوری همدانی، در مدرسه فیضیه برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان از بیانات این مرجع تقلید بهره خواهند برد.

معاون امورطلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: در پایان این  مراسم از تمبر یادبود شهید شاه آبادی رونمایی خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha