پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین کنگره ملی "داستان نویسی نقش روحانیت در دفاع مقدس" تا 25 بهمن ماه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر، گفت: در اولین کنگره ملی "داستان نویسی نقش روحانیت در دفاع مقدس" به بررسی محورهایی چون "نقش مراجع معظم تقلید در دوران انقلاب و دفاع مقدس"، "حضور روحانیت در عرصه انقلاب و دفاع مقدس"، "نقش رزمی عملیاتی روحانیت در دفاع مقدس"، "ولایت محوری در انقلاب و دفاع مقدس" و "نقش تبلیغی روحانیت در دفاع مقدس" پرداخته خواهد شد.

دبیر ستاد مرکزی کنگره ملی "داستان نویسی نقش روحانیت در دفاع مقدس"، ادامه داد: با توجه به استقبال خوب نویسندگان و بنا به درخواست کانون های نویسندگان استان ها و موافقت ستاد مرکزی کنگره، مهلت ارسال آثار که پیش از این تا 15 بهمن اعلام شده بود، تا 25 بهمن ماه تمدید گردید.

وی ادامه داد: نویسندگان و علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب های "داستان کوتاه"، "رمان" و "خاطره" تا 25 بهمن ماه بصورت فایل word همراه با مشخصات کامل صاحب اثر، از طریق پست الکترونیک da.defa@ismc.ir   ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی کنگره به نشانی http://shohada.mortn.ir مراجعه نمایند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه در پایان، 14 اسفند ماه را زمان برگزاری کنگره ملی "داستان نویسی نقش روحانیت در دفاع مقدس" اعلام کرد و گفت: این کنگره به میزبانی استان قزوین و در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha