شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روحانیت و دفاع مقدس

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه از برگزاری کنگره ملی «داستان نویسی روحانیت ودفاع مقدس» در اسفندماه سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار امروز در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری کنگره ملی داستان نویسی روحانیت و دفاع مقدس، اظهار داشت: این کنگره در سه محور داستان کوتاه، رمان و خاطره برگزار خواهد شد.

*سرفصل های کنگره

وی ابراز داشت: نقش مراجع تقلید در دوران انقلاب و دفاع مقدس، حضور روحانیت در عرصه انقلاب و دفاع مقدس، نقش رزمی عملیاتی روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس، ولایت محوری در انقلاب و دفاع مقدس و نقش تبلیغی روحانیت در دفاع مقدس از سرفصل های این کنگره می باشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه بیان داشت: این کنگره با مشارکت مرکز مدیریت حوزه های علمیه، سازمان بسیج طلاب و روحانیون، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، استانداری قزوین، سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و مرکز مدیریت استان قزوین برگزار خواهد شد.

*15 بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار با بیان این مطلب که این کنگره در قزوین برگزار خواهد شد، خاطرنشان ساخت: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 15 بهمن سال جاری به آدرس: قزوین، خیابان شهید بابایی، کوچه شهید یوسفی، مدیریت حوزه علمیه استان قزوین و کد پستی 65871/34146 ارسال نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن: 02833690810 تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha