سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام  ملک دار

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه خواستار تبیین و معرفی مجاهدت های روحانیت در دوران دفاع مقدس، با استفاده از ابزارهای هنری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار، پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته های کنگره ملی داستان نویسی نقش روحانیت در دفاع مقدس، در استانداری قزوین، گفت: طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس، در عرصه های رزمی و تبلیغی به فعالیت پرداختند و باید با ابزار هنری، مجاهدت های آنان معرفی شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه افزود: دوران دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین دوران های تاریخ  ایران اسلامی است که در عمق جان و دل مردم ریشه دوانده است.

وی با اشاره شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، ابراز داشت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس از ضرورت هاست که باید با برنامه‌ریزی‌های لازم، بیش از پیش گسترش یابد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اولین کنگره ملی داستان نویسی نقش روحانیت در دفاع مقدس، افزود: در قالب این کنگره به بررسی "نقش مراجع معظم تقلید در دوران انقلاب و دفاع مقدس"، "حضور روحانیت در عرصه انقلاب و دفاع مقدس"، " نقش رزمی عملیاتی روحانیت در دفاع مقدس"، "ولایت محوری در انقلاب و دفاع مقدس" و "نقش تبلیغی روحانیت در دفاع مقدس" پرداخته خواهد شد.

دبیر ستاد مرکزی کنگره ملی داستان نویسی نقش روحانیت در دفاع مقدس ادامه داد: این کنگره با استقبال خوب نویسندگان مواجه شده و آثار ارزشمندی هم در حال تدوین است که با توجه به درخواست کانون های نویسندگان استان های کشور و موافقت ستاد مرکز ی کنگره، مهلت ارسال آثار تمدید شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار افزود: طبق اعلام اولیه دبیرخانه کنگره، 15 بهمن آخرین مهلت اسال آثار بود که تا 25 بهمن ماه تمدید شد، براین اساس نویسندگان و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پایان بهمن ماه به صورت فایل word   همراه با مشخصات کامل صاحب اثر، از طریق پست الکترونیک به رایانامه da.defa@ismc.ir  ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی http://shohada.mortn.ir مراجعه نمایند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه در پایان تصریح کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره، لازم است تا اعضای کمیته ها نسبت به انجام وظایف محوله در موعدهای پیش بینی شده اقدام کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha