شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
8

نماینده ولی فقیه استان کردستان گفت: دشمن تا دیروز با ایجاد فرقه های ضاله فتنه می کرد، امروز با براندازی از دورن اسلام به دست خود مسلمانان دست به این حرکت زده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی درگردهمایی روحانیون، طلاب و فضلای کردستانی مقیم حوزه علمیه قم، با تبریک ایام ربیع الأول، به حوادث سال 88 اشاره کرد و گفت: حوادث سال 88 نقطه عطف دیگری در تاریخ پرفراز و نشیب این انقلاب و سرزمین مقدس ایران اسلامی به وجود آورده است.

وی ادامه داد: این حادثه اگرچه مشکلاتی را در جامعه و کشور به وجود آورد،  ولی موجب شد بار دیگر همانند سالهای دفاع مقدس مردم بازی گردان اصلی باشند و اجاره خود نمایی بیشتر را به دشمن و طراحان اصلی فتنه ندهند.

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی یادآورشد: در این حادثه چهره بسیاری از انسانها  برای آحاد ملت نمایان شد و مردم فهمیدند که تنها راه برای برون رفت از این خوابی که دشمنان برای انقلاب و نظام اسلامی دیدند، حمایت همه جانبه از ولی فقیه و رهبری آگاه، شجاع ، مدیر و مدبر است.

وی گفت: پیچیدگی حادثه به حدی بود که بسیاری از خواص جامعه هنوز در فکرآن حادثه اندکه چگونه وضع به اینجا رسید و چگونه طراحان توانستند بعضی از شخصیت های نظام را با خود همراه کنند و تا آنجا پیش بروند که برای رسیدن به منافع، خواسته و هوای نفس خود، از خون های زیادی از شهدای که برای پیروزی این نظام و انقلاب ریخته شده، بگذرند.

نماینده ولی فقیه استان کردستان اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام و از زمان پیامبر خاتم و حضرت علی(ع) جامعه اسلامی از این دست حوادث از سوی بدخواهان اسلام کم ندیده و این قبیل حوادث و فتنه ها حتی تا زمان ظهور منجی آخر الزمان هم نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در دوران پیامبر(ص) دشمن به یک شکلی ایجاد فتنه می کرد، امروز هم به یک شکلی،  ولی فکر و  اندیشه همه حوادث تنها یک چیز بوده و آن هم براندازی دین مقدس اسلام. دشمن تا دیروز با ایجاد فرقه های ضاله فتنه می کرد، امروز با براندازی از دورن اسلام به دست خود مسلمانان دست به این حرکت زده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی  افزود: باید دشمن را شناخت، فکر و اندیشه بدخواهان را رصدکرد و به مردم آگاهی، بصیرت و هوشیاری داد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان اظهار داشت: بصیرت بر 2 پایه ایمان، اعتقاد و باور داشتن به روز قیامت و جزا و همچنین بینش سیاسی، دشمن شناسی و تحلیل درست از وقایع نظام استوار است. بنابراین این دو عنصر موجب می شود توطئه های اهریمنان خنثی شود و حتی دشمن در فکر طرحی دیگر برای براندازی از دورن  نظام نباشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha