شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اسلامی ایرانی پیشرفت

حوزه/ موسسه آموزش عالی حوزوی حکمت با همکاری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نشست تخصصی« نظام آرمان های الگوی پایه اسلامی پیشرفت » را برگزار می کند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» گروه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت موسسه آموزش عالی حوزوی حکمت وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، با مشارکت دبیرخانه حوزوی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نشست علمی تخصصی نظام آرمان های الگوی پایه ی اسلامی پیشرفت را با سخنرانی و نقادی صاحبنظران این حوزه در تالار معرفت پژوهشگاه در شهر مقدس قم را  برگزار می کند.

 بر اساس این گزارش: هفتمین نشست تخصصی گروه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از سلسله نشست های علمی موسسه آموزش عالی حوزوی حکمت با مشارکت دبیرخانه حوزوی مرکز الگو، سه شنبه 23 دی ماه جاری با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم برگزار خواهد شد.

در این نشست علمی آقای حسین رمضانی به تبیین نظام آرمان های الگوی پایه اسلامی پیشرفت خواهد پرداخت، همچنین نقادی این بحث بر عهده حجج اسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور و فاضل حسامی خواهد بود.

لازم به ذکر است این نشست صبح روز سه شنبه 23 دی ماه 93 از ساعت 10 صبح تا 12 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این نشست بلامانع است.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha