جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در استان کردستان استقبال برای تحصیل در حوزه‌های علمیه زیاد است و مدارس علمیه خوبی در این استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی عصر امروز در اجلاس سراسری حوزه های علمیه خواهران  اظهار داشت: امروز باید در استان هایی مانند کردستان فعالیت و کارهای ویژه ای صورت پذیرد چرا که  جمعیت برادران اهل سنتّ در این خطه دوستدار اهل بیت(ع) می باشند.

وی تاکید کرد: با درایت مسئولین ، مدارس علمیه خوبی به منظور ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام و تربیت سربازان امام زمان(عج) فعال هستند بطوریکه می توان گفت اثر بخشی حوزه های علمیه خواهران حتی بیشتر از حوزه علمیه برادران است .

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی شاهرودی که در سالن همایش های بین المللی مدرسه علمیه امام  موسی کاظم(ع) سخن می گفت، با اشاره به اینکه ارتقای جایگاه حوزه‌های علمیه خواهران مورد نیاز جامعه امروز است، اظهار داشت: ارزش والایی در حوزه‌های علمیه خواهران نهفته است و ثمرات زیادی در جامعه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه هزار طلبه خواهر در استان کردستان مشغول  تحصیل هستند، گفت: در حال حاضر 58  استاد در حوزه علمیه خواهران سنندج فعالیت می کنند و  در سال 93 بیش از 190 نفر از علاقه مندان را پذیرش کرده است.

وی عنوان کرد: در استان کردستان استقبال برای تحصیل در حوزه‌های علمیه زیاد است و مدارس علمیه خوبی نیز در این استان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در بخش کیفیت سازی آموزش‌و مهارت‌ اقدامات مناسبی انجام شده است، اضافه کرد: ۳۸ کرسی آزاد اندیشی در حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان برگزار شده و ۲۳ هسته، کانون و انجمن پژوهشی فعال است..

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha