پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حکیمی فر

حوزه/ پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا یادآور نامه تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف درباره فروپاشی نظام کمونیستی شوروی و راهی به ‌سوی رهایی جوانان اروپایی و آمریکایی از چنگال لیبرال سرمایه‌داری است.

حجت‌الاسلام‌ حکمت حکیمی فر در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» با اشاره به پيام مقام معظم رهبري به جوانان اروپا و آمريکا، ابراز داشت: پیام معظم له یادآور نامه تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف درباره فروپاشی نظام کمونیستی شوروی و راهی به‌سوی رهایی جوانان اروپا و آمریکای شمالی از چنگال لیبرال سرمایه‌داری است.

وی با اشاره سکوت معنادار رسانه‌های آمریکایی، افزود: این پیام مهم در بسیاری از رسانه‌های مستقل جهان و نشریات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های جهان اسلام بازتاب خوبی داشت، اما با سکوت رسانه‌های اصلی غرب روبرو شده است.

این محقق حوزوی خاطرنشان کرد: البته برخی از رسانه‌های غربی با تقطیع پیام، بخش‌هایی از آن را منتشر کرده‌اند. نکته قابل‌توجه این که اغلب این رسانه‌ها از انتشار قسمت‌هایی از پیام که به سابقه سیاه استعماری غرب اشاره دارد، خودداری کرده و تنها به گزیده‌هایی از آن اشاره‌ کرده‌اند.

وی در ادامه با  تاکید بر این که اسلام هراسی استکبار جهانی رنگ‌باخته است، گفت: ترور و تروریسم از نگاه قرآن و دین مبین اسلام و پیامبر رحمت و مهربانی مردود و محکوم است و تلاش دشمنان برای اسلام هراسی در بین جهانیان رنگ‌باخته است.

این کارشناس تاریخ اسلام افزود: مستکبرین و دولتمردان غربی و اروپایی جنایت‌های خود علیه مسلمانان را با عناوین آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر انجام می‌دهند، اما وقتی کسی بخواهد از ماهیت هولوکاست حرفی بزند آن را مغایر با آزادی بیان و جرم تلقی می‌کنند!

وی با اشاره به هتاکی نشریه «شارلی ابدو»، تصریح کرد: امام راحل فرمودند "اگر کسی علیه رسول گرامی اسلام(ص) جسارتی داشته باشد، علیه مسلمين قيام كرده است". این نشریه هتاک با حمایت سران کشورهای غربی و سرویس‌های اطلاعاتی غرب، هتاکی‌های خود را در قالب کاریکاتور در بیش از 30 میلیون نسخه منتشر کرد و قلب بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان را جریحه‌دار کرد.

این محقق حوزوی به سفر دکتر ظریف به فرانسه نیز اشاره کرد و گفت: وزير امور خارجه امّ القراي جهان اسلام در شرایطی به فرانسه سفر کرد که در این کشور به پیامبر اکرم(ص) توهين شد و دولتمردان آن از چنين مسئله‌ای دفاع کردند، درحالی‌که انتظار می‌رفت به خاطر اين اهانت بزرگ، دکتر ظریف سفرش به فرانسه لغو را می کرد.

امام جمعه شهر توپ آغاج کردستان با تاکید بر این که اسلام هراسي غرب سياست و رويكرد غلط است كه راه به جایی نخواهد برد، افزود: غرب به‌جای سیاست‌ها و مواضع دوگانه و متضاد و دست زدن به اقدامات بی‌ثمری همچون راه انداختن ائتلاف دروغين عليه داعش و يا ايجاد موج تبليغات و جنگ رواني عليه اسلام و مسلمين، با خط اهانت به مقدسات اسلامي مقابله کرده و در مقام مذاكره و تعامل سازنده با مسلمانان برآید تا جهان به سوی امنيتي پايدار سوق داده شود.

حجت الاسلام حکیمی فر با تاکید بر این که داعش توسط رژیم صهیونیستی در منطقه هدایت می‌شود، ادامه داد: از ابتدای بروز فتنه داعش در منطقه، همواره اين سؤال مطرح بوده و هست كه چرا داعشي ها هيچ حساسيت و يا تعرض و مقابله‌ای با اسرائيل حتي در مقطع تهاجم گسترده به نوار غزه، نداشته‌اند و يا متقابلاً از ناحيه اسرائيل نيز هيچ گلوله‌ای اردوگاه داعش را هدف قرار نداده و بلكه هم چنان آنان را موردحمایت و پشتيباني قرار داده و مصدومان آن‌ها را نيز در بیمارستان‌های اسرائيل مورد مداوا قرار داده‌اند!

انتهای پیام 3/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha