یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
12

حوزه/ اهداف سیاسی نمی تواند توجیه مناسبی برای ارتکاب جنایت های داعش در حق بشریت باشد و این جنایت ها لکه ننگی بر پیشانی قرن 21 خواهد بود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، بشاره راعی اسقف اعظم مارونی های لبنان در نشست اسقف های کاتولیک، خواستار سرعت بخشیدن به روند انتخاب رییس جمهور لبنان شد؛ چرا که ایجاد خلأ در ریاست جمهوری به ناکارآمدی پارلمان منجر می شود و کار دولت و برخی سفارتخانه ها را با مشکل مواجه می کند. وی اظهار امیدواری کرد که گفتگوهای کنونی میان طرف های سیاسی به روند انتخاب رییس جمهور کمک کند.

وی افزود: قلب های ما به سبب مشاهده خشونت های تکفیری ها داغدار است و در اینجا با تمام محرومان و گروگان ها و اسرا و مصیبت زدگان این خشونت ها به ویژه با اسقف پولس یازجی و یوحنا ابراهیم اعلام همدردی می کنیم.

اسقف مارونی های لبنان در ادامه تاکید کرد که خانواده کشورهای عرب و بین الملل باید به آوارگان کمک کنند و برای بازگشت آنها به سرزمین های خود تلاش کنند و بحران سوریه و عراق را از راه های مسالمت آمیز حل کنند و از حمایت برخی کشورها از گروههای تروریستی جلوگیری کنند.

وی افزود: اهداف سیاسی نمی تواند توجیه مناسبی برای ارتکاب این جنایت ها در حق بشریت باشد و این جنایت ها لکه ننگی بر پیشانی قرن 21 خواهد بود. وی در ادامه خواستار حل مساله فلسطین شد و مساله درگیری اسراییل و فلسطین را اساس مشکلات خاور میانه دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha