جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 343784
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
12

حوزه/ در نخستین روز دهه مبارک فجر، همایش "میثاق امت با ولایت" در راستای تجدید میثاق مردم خوزستان با ولایت فقیه، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همایش «میثاق امت با ولایت»، پیش از ظهر امروز با حضور علما، روحانیون، اساتید حوزه و دانشگاه و مدیران و مسؤولان استانی در حسینیه بقیه الله(عج) اهواز برگزار گردید.

این همایش با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و پس از آن، حجت الاسلام جعفری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، به بیان گزارشی از فعالیت های انجام شده در ستاد مرکزی دهه فجر استان پرداخت.

وی با تأکید بر این که عظمت بیداری اسلامی به خاطر بیداری شما مردم خداجو در دوران رژیم پهلوی بوده است، گفت: به یقین که امروز شما ملت قهرمان و ولایت مدار به الگویی برای جهانیان تبدیل شده اید.

مقتدایی، استاندار خوزستان، به عنوان دومین سخنران این همایش با بیان این که دشمن تلاش زیادی را برای جداکردن مردم از نظام و جمهوری اسلامی انجام داده و همچنان نیز در حال انجام است، تصریح کرد: به راستی که اگر نقش محوری ولایت فقیه در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن نبود، ما امروز شاهد ایرانی آباد و ملتی مقتدر نبودیم.

آیت الله موسوی جزایری، از دیگر سخنرانان برنامه های همایش «میثاق امت با ولایت» بود که با تأکید بر این که انقلاب اسلامی نعمتی از سوی خداوند متعال برای ملت ایران است، اظهار داشت: به راستی که باید شکرگزار این نعمت بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، انقلاب اسلامی ایران را منشأ تحولات منطقه ای و جهانی دانست و گفت: بیداری اسلامی نشأت گرفته از قیام تاریخی ملت ایران علیه ظلم و ستم است.

برپایه این گزارش، در پایان این همایش، نماز وحدت به اقامه آیت الله موسوی جزایری اقامه  و سپس نمازگزاران با سر دادن شعارهایی چون «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و ...، وفاداری خود به نظام و ولایت فقیه را اعلام کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha