جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدی طائب

حوزه/ رئیس قرارگاه عمار گفت: پیش از این که موشک اسرائیل به ایران برسد تل آویو نابود شده است؛ چرا که زمان رسیدن موشک از غزه تا تلاویو 30 ثانیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب شامگاه یکشنبه در نخستین شب مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز شاهد شدیدترین هجوم دشمنان در قالب جنگ سخت و نرم به انقلاب اسلامی هستیم، اظهار داشت: ابزار و محتوا دو شاخص جنگ نرم دشمنان است؛ دشمن ابتدا ابزار جنگ نرم نظیر ویدئو، سی دی و ماهواره را وارد خانه ها کرد؛ اما امروز وارد فضای چندرسانه ای شده است که قابلیت ارسال متن، ویدئو و عکس را دارد.

وی تصریح کرد: محتوای جنگ نرم، برهنگی و فحشا است که دشمن درصدد ترویج آن از طریق رسانه ها و گوشی های موبایل است.  

*هدف از ایجاد تکفیری ها ضربه به انقلاب بود

رئیس قرارگاه عمار در خصوص جنگ سخت دشمنان، گفت: دشمنان در قالب جنگ سخت، تکفیری ها را ایجاد کردند که هدف از آن ها ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه خائنانی که شعار «نه غزه، نه لبنان» سر می دادند  می دانستند چه اتفاقاتی می خواهد رخ دهد، ابراز داشت: اگر مردم با بینش بالای الهی که داشتند در دهان این افراد نمی زدند؛ امروز وضعیتی که در خیابان های عراق و سوریه است در کف خیابان قم و شیراز شاهد می بودیم؛ چرا که می خواهند ما را زمین بزنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم رای خود را در تظاهرات به جمهوری اسلامی داده بودند، گفت: امام راحل(ره) برای عدم بهانه جویی در آینده، تاکید کردند جمهوری اسلامی باید در همه پرسی عمومی به تایید مردم برسد و هیچ ترسی هم نداشتند که شاید رای نیاورد؛ اما جبهه ملی، نهضت آزادی و جبهه مجاهدین، مخالفت های خود را با نوع حکومت جمهوری اسلامی آغاز کردند که امام فرمود «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد».

*مردم از خط امام جدا نمی شوند

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به افرادی که متوجه نیستند، گفت: آنان خود را به نفهمی زده اند یا از جایی دستور می گیرند، اگر بخواهید مردم را از خط امام جدا کنید خودتان را خسته کرده اید.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه امروز همه مردم جمهوری اسلامی را درک کرده اند، ابراز داشت: مردم رای بیش از 98 درصدی به جمهوری اسلامی دادند و غیر از جمهوری اسلامی، هیچ نظامی در دنیا نداریم که رای ملت خود را در انتخاب نوع حکومت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی کلاس تربیت نیرو برای امام عصر(عج) به شمار می رود، گفت: اگر نظام اسلامی نبود رویش و ریزش نداشتیم؛ افرادی همانند سردار الله دادی در قنیطره به شهادت می رسد و در مقابل برخی نیز اختلاس گر می شوند. 

*آمریکایی ها می گویند مهم نیست افراد از بین می روند

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه آمریکایی ها با عنوان خون آشامان حیوان صفت، در عراق و افغانستان، بسیاری از مناطق را بی جهت بمباران کردند و می گویند مهم نیست افرادی از بین بروند، ابراز داشت: هنگام ظهور حضرت بقیه الله، سلاح ها از کار می افتد؛ این سلاح ها توسط من و شما با حذف اسرائیل از صحنه روزگار از کار می افتد.

*اسرائیل قلب و مغز استکبار است

حجت الاسلام والمسلمین طائب تاکید کرد: اگر اسرائیل از صحنه روزگار حذف شود، استکبار و آمریکا  فرو می ریزند چرا که اسرائیل قلب و مغز آن ها است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا توسط لابی های صهیونیست تایید می شود، گفت: از این جهت اسرائیل برای آمریکایی ها خیلی مهم است و همواره تلاش می کنند تایید آن ها را بدست آورند. 

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه باطن اصلاحات در شعار «نه غزه نه لبنان» خود را نشان داد، ابراز داشت: غزه و لبنان دست خود را در گلوی اسرائیل کرده است تا این رژیم جعلی را از بین ببرد.

*موشک های ایران زودتر اسرائیل را از بین می برند

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه اسرائیل در قنیطره 6 نفر را شهید کرد، گفت: حزب الله در پاسخ به اسرائیل 17 نفر از اسرائیلی ها را از بین برد؛ اسرائیل به دنبال پیدا کردن یکی از افراد خود است که هر قدر جستجو کند پیدا نخواهد کرد!

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر اسرائیل دست از پا خطا کند حیفا و تل آویو با خاک یکسان خواهد شد، اظهار داشت: پیش از اینکه موشک اسرائیل به ایران برسد تل آویو نابود شده است چرا که زمان رسیدن موشک از غزه تا تلاویو 30 ثانیه  است.

وی با بیان اینکه امروز آخرین مدل نیروی نظامی دشمن در قالب تکفیری ها به میدان آمده است، تصریح کرد: جنگ شیعه و سنی یکی از طرح های «هنری کسینجر» استراتژیست آمریکا بود.  

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه سنی، شیعه کش نیست، گفت: وهابی شیعه کش است، چرا که می گوید شیعه به اهل بیت(ع) توسل می کند.

*تکفیری ها موجب تشکیل بسیج سوریه شدند!

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه با ایجاد مدارس علمیه و در اختیار گذاشتن سرمایه های مالی وهابیت را در عربستان گسترش دادند، ابراز داشت: ابتدا وهابی ها را به سوریه اعزام کردند که نتیجه حضور آن ها در سوریه تشکیل بسیج سوریه بود؛ سپس آن ها را به عراق فرستادند که به ما نزدیک شوند، اما حاصل آن تشکیل نیروی مقاومت مردمی عراق بود که به تعبیر رهبری این مقاومت مردمی بود که عراق را نجات داد نه نیروهای ائتلاف!

*درایت رهبری در عدم حضور ایران در ائتلاف صحیح بود

وی با اشاره به اینکه برخی فکر می کردند حضور ایران در ائتلاف لازم و مفید است، گفت: رهبری، مخالف حضور در ائتلاف علیه داعش بودند و امروز مشخص شده است که درایت ایشان صحیح بود.    

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه با تسلیح کرانه باختری حلقه آزادی قدس تکمیل می شود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با احمد جبرئیل تاکید کردند جوان ها، آزادی قدس را خواهند دید.

*فاتحه تکفیری ها خوانده شده است

رئیس قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه امروز فاتحه تکفیری ها خوانده شده است، ابراز داشت: مذاکره، گاهی تاکتیک است و اشکالی ندارد ادامه یابد؛ اما گاهی مذاکره تبدیل به یک اصل می شود که نباید این گونه شود.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه مردم سر عهد و پیمان خود هستند، ابراز داشت: می خواهند کاری کنند که ما دست از آرمان های خود برداریم؛ اما حواس مردم جمع است و مسائل را متوجه می شوند.

*بال عربستان شکسته شد

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: یمن بال عربستان بود که شکسته شد.

وی با بیان اینکه فکر نمی کردیم روسیه ابرقدرت جهان تحریم شود، گفت: غرب امروز روسیه را تحریم کرده است و چه روسیه بخواهد چه نخواهد در راستای منافعی کار می کند که به جمهوری اسلامی باز می گردد؛ امروز زمان شکستن استخوان بندی استکبار در اختیار ما قرار گرفته است.

*نامه رهبری نوید نابودی قدرت مادی امپریالیسم را می دهد

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی، اظهار داشت: امام راحل(ره) فرمود، ولایت فقیه استمرار راه انبیا است و بین انبیا پیوستگی وجود داشت و پیامبر قبلی زمینه را برای پیامبر بعدی فراهم می کرد؛ همان گونه که امام راحل(ره) به گورباچف نامه نوشتند و اضمحلال کمونیسم را تاکید کردند، امروز نیز رهبری برای شناخت اسلام و شکستن بال دوم دنیای مادی به جوانان نامه می نویسند؛ چرا که امروز زمان شکستن بال دوم قدرت مادی یا همان غرب فرا رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در پایان خاطرنشان کرد: رهبران الهی می دانند چه اقداماتی را باید انجام دهند و هیچ گاه نشد که امام راحل(ره) ما را به خطا ببرد.

انتهای پیام/313 /33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha