شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام طائب

حوزه/ فرمانده قرارگاه عمار گفت:آمریکا می داند که در حال متضررشدن از تحریم هاست؛ اما برای رسیدن به اهداف خود در حال تحمل این آسیب ها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب عصر امروز در اولین سمینار علمی فرهنگ جهاد که در مدرسه عالی دارالشفاء برگزارشداظهار داشت: جهاد زیرشاخه امامت است و همانند موضوع ولایت فقیه و حکومت، آرام آرام پرده از چهره زیبای آن برداشته و فهمیده می شود.

وی ادامه داد: اگر در جامعه امامت نباشد، جهاد معنا ندارد؛ چراکه ما جهاد بلا اذن نداریم؛ بنابراین جهاد با غیبت امام زمان(عج) غائب و با ظهور ایشان، ظاهر می شود.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه جهاد بدون سازماندهی و فرماندهی ضرر رسان است، ابراز داشت: اگر اقدامات، سازمان یافته و سامان یافته نباشد، ضرر آن بیشتر از نفعش خواهد بود؛ و الا خدای متعال برای مردم امام(ع) قرار نمی داد. 

این تحلیل گر مسائل سیاسی با بیان این مطلب که پیشرفت جهاد با منطق بوده نه شمشیر زیرا شمشیر در ابتدا جایگاهی ندارد، خاطرنشان ساخت: نبی مکرم اسلام(ص) با بیان، کلام و منطق به پیش رفته و آنجا که جلوگیری می کردند، مجبور به کشیدن شمشیر می شدند.

این کارشناس مباحث سیاسی با اشاره به اینکه برای هر امام معصوم(ع) ظهور و بروز شخصی و شخصیتی وجود دارد، تصریح کرد: به میزانی که شخصیت امام(ع) تلألو و ظهور پیدا کند، اقدامات دشمن شدیدتر می شود و ما امروز شاهد ظهور شخصیت حضرت ولی عصر(عج) و اقدامات دشمنان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر اینکه هرچه هجوم بیشتر باشد، لزوم جهاد پررنگ تر می شود، اظهار داشت:  امروز شخصیت بقیه الله الاعظم(عج) در دنیا در حال ظهور است و با آمدن ایشان جهاد معنا پیدا کرده و ظاهر می شود.

وی با اشاره به اینکه ما امروز شاهد شدیدترین هجوم دشمنان هستیم، ابراز داشت: یکی از ابزارهای علمیات روانی دشمنان، رسانه است که بوسیله آن به اهداف خود نزدیک شده و برنامه های خود را پیاده می کنند.

تلفن همراه به روزترین وسیله حمله فرهنگی

فرمانده قرارگاه عمار ادامه داد: امروز تلفن همراه به روزترین وسیله حمله فرهنگی دشمن است که شامل صدا، تصویر و نوشتار می باشد و کارهای بسیاری به وسیله آن انجام می پذیرد.

این کارشناس فرهنگی، اشاعه فحشا یکی از راه های دشمنان عنوان کرد و گفت: زنان و برهنگی کامل آنان از راه های اشاعه فحشا توسط دشمنان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به دقت دشمنان بر روی سخنان رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان ساخت: امروز دشمن بر روی تک تک کلمات رهبر ایران حساب باز می کند؛ چراکه تا به امروز معادلات بسیاری از آنان را بر هم زده است.

فرمانده قرارگاه عمار در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تحریم ها به ضرر ایران است یا آمریکا؟، تصریح کرد: خود آمریکا می داند که در حال متضررشدن  از این تحریم هاست؛ اما برای رسیدن به اهداف خود در حال تحمل این آسیب هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha