پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام طائب

حوزه/ رئیس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: اگر از روز اول یمنی‌ها با موشک به عربستان حمله کرده بودند، امروز جنگ فرقه‌ای راه افتاده بود، یمن با بصیرت خود کشته شدن زن و بچه‌هایش را تحمل می‌کند تا شعار مرگ بر اسرائیل از بین نرود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب چهارشنبه شب در نشست طلبه تراز انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه حقانی قم با بیان اینکه طلبه تراز اسلامی طلبه تراز انقلابی نیز هست و انقلاب چیز جدایی از اسلام نیست گفت: اگر کسی وارد طلبگی برای اسلام شد از همان ابتدا قبول کرده است که در این مسیر خود را به خدا فروخته است و باید برای پیشرفت اسلام و نجات مسلمان‌ها تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه طلبه ادامه دهنده راه انبیا و اولیاء الهی است گفت: زندگی انبیا و اولیا الهی را اگر به ترسیم بکشیم سرتاسر، تلاش و کوشش است و حتی یک بار هم برای آسایش دست از تبلیغ برنداشتند.

رئیس قرارگاه عمار بیان کرد: یکی از ویژگی‌های طلبگی فروختن خویش به خدا است و اگر طلبه‌ای به پست و مقام فکر کند، باخته است.

وی ادامه داد: تمام کارهایی که مورد نیاز مردم است وجوب کفایی دارد به غیر از امر به معروف و نهی از منکر که هرقدر وارد شوید کم است.

حجت الاسلام و المسلمین طائب با بیان اینکه شما برای ادامه راه انبیا وارد طلبگی شده‌اید و باید تنها به این امور فکر کنید و به امور دنیوی فکر نکنید گفت: هر چه در این راه اخلاصتان بیشتر باشد سختی‌ها و بلای بیشتری بر شما وارد می‌شود و خدا شما را بیشتر آزمایش می‌کند.

وی تصریح کرد: «تلاش مضاعف» اولین مسئله‌ای است که در انبیا دیده می‌شود و دومین مسئله «تلاش با بصیرت» است و آنها می‌دانستند دارند چه کاری انجام می‌دهند.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه شبهات در جامعه بسیار زیاد است و اگر طلبه‌ای تمام وقت خود را صرف مطالعه و تلبیغ کند باز هم نیاز هست گفت: امروز اگر یک طلبه نداند در چه دنیایی زندگی می‌کند نمی‌تواند به مسئولیت خود عمل کند.

وی داشتن بصیرت را بسیار مهم دانست و گفت: مسلمان بدون بصیرت تبدیل به خوارجی و داعشی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین طائب ابراز داشت: در زمانی که هیچ کشوری با اسرائیل مقابله نمی‌کرد ایران تنها کشوری بود که می‌گفت اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

وی با بیان اینکه یمن یک نقطه بسیار استراتژیک در جهان است گفت: امروز دو تنگه بسیار مهم جهان یعنی تنگه هرمز در ایران و تنگه باب المندب در یمن شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند که باعث نگرانی اسرائیلی‌ها شده است.

محو اسرائیل تبدیل به فرهنگ شده است

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه امروز، عصر  رسانه‌ها و ارتباطات جهانی است، مطرح کرد: اگر بگویید که اسرائیل باید محو شود این را تمام دنیا می‌فهمد و تنها برای ایران نیست و تبدیل به یک فرهنگ برای دنیا می‌شود.

وی اذعان داشت: تنفر از اسرائیل در همه جهان نهادینه شده است و زمانی که رئیس جمهور ایران می‌گوید که اسرائیل باید نابود شود محبوبیت بسیاری در جهان پیدا می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین طائب با بیان اینکه اسرائیلی‌ها تلاش دارند که این بیداری را به جنگ فرقه‌ای تبدیل کنند،گفت: امروز رسانه‌های استکباری می‌خواهند حرکت مرگ بر اسرائیل را از بین ببرند و در تلاش هستند که جنگ یمن را تبدیل به جنگ علیه خانه خدا کنند.

وی با اشاره به دلیل عدم پاسخ یمن به عربستان عنوان کرد: امروز رسانه‌های استکباری یمن را تبدیل به کشوری شیعه کرده‌اند که می‌خواهد خانه خدا را خراب کند و اگر این موضوع را به مسلمانان جهان تفهیم کنند مسلمانان جهان علیه یمن حرکت خواهند کرد و یمنی‌ها باید آنقدر مقاومت کنند تا همه مسلمانان متوجه این موضوع شوند.

رئیس قرارگاه عمار گفت: اگر از روز اول یمنی‌ها با موشک به عربستان حمله کرده بودند امروز یک جنگ فرقه‌ای راه افتاده بود، یمن با بصیرت خود کشته شدن زن و بچه‌هایش را تحمل می‌کند تا شعار مرگ بر اسرائیل از بین نرود.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha