جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانشجویان آمریکا

حوزه/ مراسم یادبود شهدای دانشجوی مسلمان آمریکا که چند روز پیش در حمله وحشیانه جان خود را از دست داده بودند، پنج شنبه شب در مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مراسم که با حضور مدیران و طلاب جامعه  المصطفی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین طائب در این مراسم اظهارکرد: یهودیت بانی ایجاد گروه های تکفیری بود که سعی کردند با این روش هم مسیحیت را بزند و هم مسلمانان را؛ به همین خاطر داعش مسلمانان و هم مسیحیان را می کشد.

وی افزود: صهیونیستها به دنبال آن هستند که مسیحیان را در مقابل مسلمانان قراردهند و برنامه های وسیعی در این زمینه دارند.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار خاطرنشان کرد: آنها با کیفیت ترین فیلم ها را می سازند تا جهان مسیحیت حس کند که دشمن اصلی آنان مسلمانان هستند و در این زمینه در صحنه های سربریدن  و جنایات داعشی ها همین نقشه را پیاده می کنند.

وی گفت: صهیونیستها کینه خود از مسیحیت رانیز با همین روش خالی می کنند و به همین دلیل چه کسی بهتر از مسلمانان که آنها را به جای خود جلوه دهند.

این استادحوزه خاطرنشان کرد: کجای اسلام اجازه داده است برده ای را در قفس بگذارید و زن مسیحی را بفروشند؟ آنها کارشان همین است که این مطلب را القا کنند که دشمن اصلی مسیحیت، مسلمانان هستند.

سخنران مراسم گفت: مسیحیت نیز نگاه خوبی به یهودیت ندارد و مسیحیان اصیل به دلیل اینکه به قول خودشان پیامبرشان توسط یهودیان به صلیب کشیده شده است از آنها دل خونی دارند و به همین دلیل صهیونیست ها سعی کردند خود را در دل مسیحیان جای داده و مسلمانان را اینگونه در مقابل مسیحیت قرار دهند.

وی اظهارکرد: نامه مقام رهبری به جوانان غربی و مسیحی بسیار هوشمندانه و مدبرانه بود؛ ایشان گفتند؛ ای جوانان مسیحی اسلام آن چیزی نیست که داعش نشان می دهد؛ این اسلام، اسلام یهودی زده است.

فرمانده  قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: دولت آمریکا هم این حقیقت را می داند و قرارگرفتن آنها در این جایگاه نیز به خاطر صهیونیست هاست.

وی گفت: در این زمینه صهیونیست یک جنگ روانی برای ایجاد جنگ مسلمان با مسلمان و وارد کردن جهان مسیحیت در جنگ با اسلام را به راه انداخته است؛ زیرا مسیحیان هیچ انگیزه ای برای مقابله با اسلام ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب خاطرنشان کرد: مسلمانان مظلومی که اینگونه در آمریکا ترور شدند به دست توده مردم آمریکا ترور نشدند؛ بلکه مقتول جریان حاکم صهیونیستی بر آمریکا هستند.

وی گفت: اوباما خود مرعوب صهیونیست هاست و نسبت به صهیونیست ها استقلال رایی ندارد و به همین دلیل آخرین موضع گیری را انجام می دهد؛ این سه نفر به آتش صهیونیست ها کشته شدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha