جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان فارس با تشریح برنامه های این سازمان در دهه فجر، از برگزاری همایش بصیرتی، با سخنرانی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، در مصلای شیراز خبر داد.

حجت الاسلام کاظمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در شيراز با اعلام این خبر، گفت : طبق ابلاغیه سازمان بسیج طلاب کشور، به تمام حوزه ها و پایگاه های تحت امر ابلاغ گردیده تا به مناسبت دهه مبارک فجر، برنامه هایی را راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اجراء کنند.

وی، شرکت فعال طلاب و روحانیون در برنامه های دهه فجر به همراه مردم غیور و ولایت مدار، تزئین پایگاه ها و حوزه های مقاومت، اعزام طلاب و روحانیون بسیجی به پایگاه های محلات ، دانشجویی و دانش آموزی، برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی در پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و ... را از جمله برنامه های بسیج طلاب استان فارس در دهه فجر اعلام کرد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان فارس خاطرنشان کرد:  همایشی روز 15 بهمن ماه، با هماهنگی و همکاری حوزه علمیه و دفتر نماینده ولی فقیه در استان و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، در مصلی نماز جمعه شیراز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کاظمی نسب در پایان با تاکید بر ضرورت تبیین نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، بیان کرد : به طلاب و روحانیون بسیجی که به پایگاه های محلات و دانشگاهها اعزام می شوند اعلام کرده ایم تا ابعاد پیام مقام معظم رهبری را تبیین کنند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha