شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه بر نخواهیم داشت و هر جا خون پاکی در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) بر زمین ریخته شود، پایه های اسلام اموی، وهابی و آمریکایی را سست تر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، طلاب وروحانیون بسیجی آذربایجان شرقی، در پی تصمیم رژیم آل سعود مبنی بر اعدام شیخ نمر، در بیانیه ای که متن آن در پی می آید تصریح کردند: اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه بر نخواهیم داشت و هر جا خون پاکی در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) بر زمین ریخته شود، پایه های اسلام اموی، وهابی و آمریکایی را سست تر می کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز آل سعود به پایان کار و انتهای خیانت های خود رسیده و جنایات بی شرمانه این رژیم علیه مردم مظلوم یمن گواه این مطلب است، تصمیم به اعدام عالم مجاهد شیخ نمر اقدامی عجولانه و بی خردانه است که آتش دل مومنان و خشم مستضعفان عالم را شعله ور خواهد کرد.

طلاب و روحانیون بسیجی، تصمیم ظالمانه رژیم آل سعود علیه شیخ نمر را مبارزه با آزادی، آزادگی و عدالت خواهی دانسته و تصریح کرند: چنانکه امام(ره) فرمودند «از آل سعود نخواهیم گذشت» و بغض و کینه در سینه نگاه خواهیم داشت و داغ حسرت جنایت دیگر آل سعود را بر دلشان خواهیم گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha