دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 349339
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
شهدای روحانی

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون کرمانشاه، رشادت‌های شهدا را غیر قابل توصیف خواند و گفت: باید در عمل رهرو شهدا باشیم تا بتوانیم با قتدار از انقلاب اسلامی و دست‌آوردهای مهم آن محافظت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام قاسم جوادی فر، امروز در جمع مسولین کنگره روحانی استان کرمانشاه، اظهار داشت: حضور پر رنگ و تاثیرگذار روحانیون در دوران دفاع مقدس کاملا مشهود بوده و آمار شهدای روحانی بیشتر از سایر اقشار می باشد، لذا و این مسئله افتخاری بزرگ برای حوزه و روحانیت است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کرمانشاه ادامه داد: نیمی از روحانیون این استان در زمان جنگ تحمیلی به شهادت رسیده اند و تلاش می‌کنیم که تمامی اسناد و مدارک مربوط به این عزیزان را جمع آوری کرده و آنان را بهتر به مردم بشناسانیم.

وی اضافه کرد: روحانیونی که فرصت حضور در خط مقدم نبرد حق علیه باطل را نداشتند، نیز به صورت نیروی پشتیبانی در زمینه های مختلف فعال بودند.

حجت الاسلام جوادی فر، رشادت های شهدا را غیر قابل توصیف خواند و یاد آور شد: باید در عمل رهرو شهدا باشیم تا بتوانیم با قتدار از انقلاب اسلامی و دست‌آوردهای مهم آن محافظت کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha