پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی - قزوین

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: سیاستمداران غربی نفوذ اسلام به وحشت افتاده و با تمام توان تلاش می کنند که جلوی این جریان را بگیرند.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین با اشاره به این که اهانت به ساحت قدسی پیامبر اکرم (ص) توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو سناریوهای از پیش تعیین شده صهیونیست ها و غربی ها است، گفت: وقاحت و زشتی عمل عاملان این جریان و اهانت به ساحت یک پیامبر الهی به حدی بود که پاپ را هم وادار به واکنش و اعتراض کرد.

 مسئول سازمان بسیج طلاب استان قزوین ادامه داد: غربی ها با این سناریو در فکر ایجاد توطئه ای تازه علیه مسلمانان هستند و می خواهند اذهان افکار عمومی را از شکست های خود در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی منحرف کنند.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: در جهان کنونی بیشترین ترس غربی ها  از نفوذ اسلام در اروپا و دیگری  نفوذ داعش در کشورها و سرزمین های غربی است و سیاستمداران غربی تمام تلاش خود را می کنند تا جلوی این جریان ها را بگیرند.

وی افزود:  حمایت های دول غربی باعث به وجود آمدن گروه تروریستی داعش در سرزمین های اسلامی شده و اگر این گروه، گروه خوبی است پس باید قاعدتا برای کشورهای غربی هم خوب بوده و اجازه ورود و فعالیت داشته باشند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: مخالفت و ابراز انزجار از توهین به مقدسات دینی، وظیفه همگانی است و  مجامع بین المللی اباید نسبت به این گونه اعمال واکنش نشان دهند، ولی در صحنه جهانی شاهدیم که مجامع بین المللی در این باره سکوت اختیار کرده و هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند.

 مسئول سازمان بسیج طلاب استان قزوین گفت: تمام مسلمانان باید در اقصی نقاط جهان از این حرکت ابراز انزجار کرده و باید با عاملان این هتک حرمت، برخورد جدی شود تا دوباره شاهد چنین حرکت هایی نباشیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha