شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ یوم الله ۲۲ بهمن روز شکست منطق قدرت استکبار جهانی و طاغوت ها در برابر قدرت منطق ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، بسیج طلاب و روحانیون خوزستان در پیامی، مردم خوزستان را برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن روز شکست منطق قدرت استکبار جهانی و طاغوت ها در برابر قدرت منطق ایران اسلامی است.

ملت غیور، عدالتخواه و ولایت مدار ایران اسلامی در ۲۲بهمن سال ۵۷، در حالی که استکبار و صهیونیزم جهانی در خیال خام و رویایی سکولاریزه کردن جهان و اعلام نظم نوین جهانی به سر می برد، ملت ایران به ندای حق طلبی فرزندی از سلاله پاک معصومین(ع) لبیک گفته و در قیامی عاشورایی، ضمن برچیدن بساط ظلم وجور، بر ویرانه های رژیم مستکبر و مزدور شیطان بزرگ، تنها نظام اسلامی واقعی را با هدف زمینه سازی ظهور بقیه الله الاعظم(عج) بر پا داشت.

این پیروزی عظیم الهی کاخ آمال و آرزوهای شیطانی آنها را فرو ریخت و حضرت امام(ره) که امتداد این حرکت را به تمامی مستضفین جهان وعده داده بود، امروز به واقعیتی انکار ناپذیر تبدیل شده و ما شاهد رویش های انقلابی در منطقه از جمله یمن وبحرین وسایر کشورهای جهان هستیم وباز هم باید گفت که انقلاب ادامه دارد.

این بیانیه می افزاید: اینک در سی وششمین سالگرد پیروزی غرور آفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی و در طلیعه آفتاب سی و هفتمین بهار«استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲بهمن ماه و با آرزوی پیروزی سایر ملل مظلوم ومستضعف در قیام های اسلامی علیه حاکمان مستبد و ظالم، ضمن اعلام حضور کلیه طلاب و روحانیون استان خوزستان در این راهپیمایی عظیم از ملت انقلابی، صبور و همیشه در صحنه استان خوزستان دعوت می کند با حضور پر شور و شکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بندند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha