یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رضایی بسیج طلاب

حوزه/ از فرمانده پایگاه بسیج طلاب و روحانیون فیضیه جهت کسب رتبه نخست کشوری تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در جلسه کمیته تخصصی شورای عالی بسیج طلاب و روحانیون کشور از حجت الاسلام محمد شاهمرادی ؛فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب مدرسه فیضیه که به عنوان پایگاه برتر کشوری شناخته شده است ،تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی؛ مسئول بسیج طلاب و روحانیون کشور در این مراسم اظهار داشت: برای انتخاب پایگاه برتر کشوری شرایط متعدد ودقیقی را در نظر گرفتیم، پس از انجام بررسی های لازم، قم از تمام کشور امتیازات بالاتر ی به دست آورد.

وی افزود:  در بین پایگاه های طلاب قم  نیز  با جمع آوری نظرات مسئولین مربوطه و فرمانده حال حاضر وحتی فرماندهان سابق تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام به عنوان متصدی بسیج طلاب و روحانیون در شهرهای قم ومشهد، به این نتیجه رسیدیم که پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون مدرسه فیضیه و فرمانده با انگیزه آن را به عنوان رتبه نخست کشوری معرفی نماییم.

 در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ملک دار دبیر شورای عالی بسیج طلاب و روحانیون و معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه سراسر کشور، ضمن تمجید از نقش آفرینی پایگاه  مقاومت مدرسه فیضیه در مناسبت های مختلف ، پی گیری جدی امور بسیج و فعالیت چشمگیر و برجسته در حوزه علمیه قم به عنوان ام القرای جهان اسلام و تعامل بسیار عالی با مدیریت مدرسه فیضه بدون کوچک ترین حاشیه ای را از ویژ گی های قابل توجه فرمانده پایگاه مقاومت فیضیه بر شمرد.

در ادامه حجت الا سلام والمسلمین طیبی فر ،فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام  ضمن تبریک به فرمانده پایگاه بسیج فیضیه در  کسب رتبه برتر کشوری اظهار داشت: فعالیت شبانه روزی و انجام دقیق برنامه های ابلاغی بسیج ، توسط حجت الاسلام شاهمرادی، موضوعی است که به تصدیق همه دست اندر کاران بسیج رسیده و در جلسه اخیر شورای بسیج طلاب استان قم از فعالیت و جدیت وی تقدیر به عمل آمده است.

در پایان حجت الاسلام شاهمرادی با تشکر از اظهار محبت   مسئولین بسیج ، اظهار داشت : رتبه کسب شده مرهون فعالیت های شورای بسیج مدرسه فیضیه و آحاد بسیجیان عزیز و نیز  پشتیبانی  مدیریت محترم حوزه های علمیه سراسر کشور و مدیریت حوزه علمیه استان  قم و نیز فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام و هماهنگی و پشتیبانی مدیریت مدرسه فیضیه بوده است.

وی افزود : بنده به عنوان سرباز حوزه و نظام با تمام توان برای حفظ آرمان های مقدس امام و شهداء تلاش خواهم کرد.

خاطر نشان می شود حجت الاسلام شاهمرادی از سال 1374 تا کنون  فرماندهی پایگاه مقاومت مدرسه فیضیه  را دارا بوده است.  

 

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha