جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام شریعتمدار

حوزه / چهارمین جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر مؤسسه آموزش عالی حوزه امام رضا(ع) با معرفی 10 پژوهشگر برتر در دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم برگزارشد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید محمدرضا شریعتمدار، در این مراسم با گرامی داشت ایام الله دهه فجر، مهمترین وظیفه این موسسه را مهارت افزایی پژوهشی دانست.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، با بیان این که در این مؤسسه، دانش پژوهان با انواع نشست های علمی و کارگاهی، برای مهارت افزایی پژوهشی و نوشتن مقاله و پایان نامه بهره می برند، افزود: هدف از شرکت در دوره­‌های آموزشی فقط، آموزش محتوا نیست. بلکه فنون پژوهشی نیز تدریس می‌شود

وی اظهار داشت: دانش پژوه باید در دوران تحصیل، بیاموزدکه چگونه می توان ازقرآن، روایات، منابع غنی شیعه و اهل بیت(ع)، حقیقت را کشف کند و تنها به حفظ محتوا بسنده نکند.  

حجت الاسلام شریعتمدار ادامه داد: اگر محقق و پژوهشگر به خوبی ازظرفیت­‌های لازم درمؤسسه، برای ارتقای مهارت استفاده کند، تمام برنامه های او مانند سخنرانی، ارائه مقاله و پایان نامه هدفمند خواهد بود.

وی گفت: مبلغ و پژوهشگر و موفق­ کسی است ­که در رابطه با موضوع خاص، به تبلیغ، تحقیق و پژوهش بپردازد و بر یک موضوع کاملا مسلط باشد.

لازم به ذکر است در پایان از 10پژوهشگر و محقق، در 4 عرصه مقاله، کتاب، شرکت در نشست های علمی و بخش فعالیت در عرصه مجازی تبلیغ تقدیر شد.

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha