یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
12

حوزه/ مسؤولان فلسطینی به ویژه نمایندگان نیروهای اسلامی، مخالفت قاطع خود را با تبدیل شدن اردوگاه ها به مناطق آشوب اعلام کرده اند و گفته اند اجازه نخواهند داد این اردوگاه ها موجب دردسر و نا امنی لبنان باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، منابع فلسطینی و اسلامی اردوگاه عین الحلوه اعلام کردند که تلاش داعش برای جذب تعدادی از جوانان و افراطیون این اردوگاه را خنثی کرده اند. قصد داعش این بود که با جذب این افراد، عین الحلوه سپر نظامی و پایگاه بزرگ آنها در اردوگاه های فلسطینی در لبنان باشد.

در این میان مسؤولان فلسطینی به ویژه نمایندگان نیروهای اسلامی مخالفت قاطع خود را با تبدیل شدن اردوگاه ها به مناطق آشوب اعلام کرده اند و گفته اند اجازه نخواهند داد این اردوگاه ها موجب دردسر و نا امنی لبنان باشد.

این منابع اعلام کرده اند که فعالان اسلامی در این اردوگاه ها در تلاش هستند تا به تبیین موضع صحیح اسلامی در این مناطق بپردازند و به جوانان هشدار دهند که فریب توطئه ها و شعارهای فریبنده داعش را نخورند و نشست ها و گفتگو ها در این زمینه همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است که اردوگاه های موجود در خاک لبنان که محل استقرار پناهندگان سوری و فلسطینی است به تازگی مورد توجه گروه تروریستی داعش قرار گرفته و تلاش می کند به جذب نیرو از این اردوگاه ها بپردازد و همین امر موجب نگرانی گروه های لبنانی نیز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha