شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسن مرادی امام جمعه موقت فارس

حوزه / قطعا حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن ، تماميت انقلاب را به نمايش گذاشته و رعب و وحشتي در دل دشمنان ايجاد می کندكه هيچگونه طمعي نسبت به اين كشور نداشته باشند.

حجت الاسلام محمد حسن مرادي، امام جمعه موقت شيراز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در فارس، با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، این حرکت عظیم را امری ریشه دار در قرآن دانست و اظهارداشت: . خداوند در قرآن بارها تاکید کرده است که باید در مقابل ظلم و ستم ایستاد.

امام جمعه موقت شيراز، ادامه داد: راهپيمايي 22 بهمن نشانه بيعت مجدد با آرمان های انقلاب،  مقام معظم رهبري و دفاع از انقلاب اسلامي و حرمت خون شهدا است.

وی بیان داشت: قطعا حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن، انقلاب را تثبیت و رعب و وحشتي در دل دشمنان ايجاد می کندكه هيچگونه طمعي نسبت به اين كشور نداشته باشند.

به گفته این استاد حوزه شیراز، ملت ایران با حضور پر رنگ در اين راهپيمايي، اقتدار خود را به اثبات رسانده و انقلاب اسلامی را بيمه مي‌کنند.

امام جمعه موقت شيراز  با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی، مايه شور ، نشاط و دلگرمي مسئولين نیز می شود ،گفت:ايستادگي در برابر دشمنان و ابر قدرتها با وجود تمام مشكلات و نارسائي ها براي حفظ اين انقلاب ، آرمانهاي امام خمینی(ره) ، شهداي و رهبری از دیگر پیامدهای این حرکت عظیم خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha