جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دارابی

حوزه/ مدیرکل آموزش های تخصصی سازمان تبليغات اسلامي گفت: شناساندن اندیشه امام خمینی (ره) به عنوان يك الگو و مصلح دینی در جهان معاصر، یک راهبرد اساسی است.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام علی دارابی، با گرامیداشت طلیعه سی و ششمین سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: اندیشه والای امام خمینی (ره) متاثر از ابعاد مختلف اندیشه های ایشان در حوزه های عرفانی و فقهی و فلسفی و کلامی است.

وی ادامه داد: امام(ره) متفکری مسلط بر حوزه های علوم اسلامی بود و این ویژگی مهم، از ایشان یک شخصیت جامع الاطراف ساخته و اندیشه شان را از عمق، غنا و ماندگاری ارزشمندی برخوردار کرده بود. بنابراین شناساندن اندیشه امام(ره) به عنوان الگو و مصلح دینی در جهان معاصر یک راهبرد تبلیغی اساسی است.

مدیرکل آموزش های تخصصی سازمان تبليغات اسلامي افزود: ارکان انقلاب اسلامی می بایست با ابعاد و زوایای اندیشه متعالی امام (ره) در حوزه عدالت ‌خواهی، معنویت خواهی، احیای رابطه دین و سیاست و سایر آرمان های انقلاب مورد بازشناسی قرار گیرد.

حجت الاسلام دارابی در پايان، از برگزاری دوره های آموزش تخصصی اندیشه شناسی امام (ره) که از زلال اسلام ناب محمد(ص) سرچشمه گرفته، ویژه شبکه تبلیغی کشور خبر داد و یادآور شد:  ضرورت پاسخگویی به بخشی از نیازهای معرفتی نسل جوان و علاقه مندان شناخت مبانی اندیشه و دیدگاه های امام خمینی(ره) زمینه شکل گیری این دوره های آموزشی است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha