جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی

حوزه/ راهپیمایی عظیم ملت همیشه در صحنه ایران در اقصی نقاط کشور برگزار شد و شهر مقدس قم به عنوان خاستگاه انقلاب، شاهد یکی از حماسی ترین صحنه‌های حضور ملت در راهپیمای 22 بهمن بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مردم قم امروز با در دست داشتن پلاکاردها، تراکت‌ها، ماکت‌ها و همچنین پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیعت مجدد خود را با رهبری نظام و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی، اعلان کردند.

راهپیمای امروز که از ساعت 10 صبح از مسیرهای ده‌گانه و از میدان شهید مطهری(ره) آغاز شد و سیل عظیم جمعیت به سمت آستان مقدس حرم فاطمه معصومه(س) حرکت کرد.

حضور مراجع عظام تقلید، اعضای جامعه مدرسین، مدیران عالی حوزه و همچنین طلاب از مهمترین جلوه‌های این همایش عظیم مردمی بود.

در پایان این مراسم مردم با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(ع) با آرمان‌های مکتب اهل بیت(ع)  تجدید پیمان کردند.

همچنین بیانیه پایانی این راهپیمایی عظیم،  با شعارهای تکبیر ملت در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) قرائت شد.

در این بیانیه بر ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل اجانب و مزدوران و مستکبران حمایت قاطع از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی، تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت ازمسئولان خدوم انقلاب اسلامی و مقابله  با جریان‌های ضد انقلاب تاکید کردند.

همچنین در این بیانیه بر حمایت از حرکت‌های مردمی در کشورهای اسلامی، حمایت از انقلاب مردم مسلمان منطقه، مخالفت با زورگویی‌های مستکبران و حکام مستبد منطقه که بر خلاف آرمان‌های اسلامی حرکت می کنند. حمایت از سپاه پاسداران در ناکام گذاشتند دشمنان اسلام اصیل و همچنین مخالفت با نقشه‌های مستکبرانه آمریکا در دست یابی به دست آوردهای ملت ایران تاکید شد.

گفتنی است؛ این مراسم باشکوه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(ص) به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha