سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
پذیرش اصفهان

حوزه/ مسئول پذيرش حوزه علميه اصفهان، 20 فروردین ماه 94 را آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان ورود به حوزه این استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام ولاء كلباسي، پيش از ظهر امروز درنشست خبري با اصحاب رسانه، با اعلام این خبر، اظهار كرد: پذيرش حوزه‌علميه اصفهان  ويژه  برادران، همزمان با سراسر كشورآغاز شده و از بین داوطلبان مقاطع سيكل يا هشتم آموزش و پرورش، ديپلم، ليسانس و فوق ليسانس طلبه مي‌پذيرد.

مسئول پذيرش حوزه علميه اصفهان، آخرين مهلت ثبت نام از داوطلبان را 20 فروردين سال 94 اعلام کرد و افزود: آزمون ورودي  كتبي روز 28 فرودين ماه، همزمان با حوزه‌اي علميه سراسر كشور، در اصفهان برگزار مي‌شود.

وی، جذب طلاب مستعد را در اولویت برنامه های حوزه اصفهان اعلام کرد و گفت: مدیران حوزه‌هاي علميه كشور بر امر جذب جوانان مستعد و توانمند، به منظور تربيت عالمان و مبلغان ديني شاخص، تاكيد دارند، به همین دلیل در امر پذيرش، علاقه‌مندان ورود به حوزه  با حساسيت  خاصي مورد ارزيابي قرار می گیرند

حجت الاسلام کلباسی خاطرنشان كرد: افراد علاقه‌مند به تحصيل حوزوي به منظور ثبت نام در حوزه علميه استان اصفهان بايد داراي شرايط عمومي  و خاصي باشند كه از آن جمله مي توان به برخوداري از سلامت جسمي و روحي، صلاحيت اعتقادي، اخلاقي و اجتماعي، التزام عملي به ولايت فقيه، تابعيت جمهوري اسلامي ايران و نداشتن منع قانوني نظام وظيفه  اشاره كرد.

مسئول پذيرش حوزه علميه اصفهان در پایان گفت: سال گذشته بالغ بر 1600 نفر به منظور تحصيل در حوزه‌ اصفهان ثبت نام كردند كه پبش بيني مي‌شود اين رقم امسال به بيش از 2 هزار نفر برسد.

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه معاونت آموزش و پژوهش حوزه اصفهان، به نشانی اینترنتی http://esf-hozeh.com  مراجعه نمایند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha