جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آزمون

حوزه/ معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده شیعه‌شناسی دانشگاه ادیان از برگزاری آزمون جامع دکتری رشته شیعه‌شناسی در خردادماه 94 خبر داد.

حجت الاسلام محمد غفوری نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر افزود: آزمون جامع دکتری رشته شیعه شناسی روز چهارشنبه 27 خرداد‌ماه 1394،‌ ساعت 8:30 برگزار می‌شود.

وی اظهارداشت: تعداد سؤالات آزمون برای هر ماده درسی، دو سؤال تشریحی است و دانشجویانی که نمره آزمون جامع‌ آنان به حد نصاب لازم (نمره 15 از 20) نرسد، تنها یک بار دیگر می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و در صورت عدم قبولی، از ادامه تحصیل در دوره دکتری محروم خواهند شد.

حجت الاسلام غفوری نژاد ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای آموزش دانشگاه، دانشجویانی که تمام دروس خود را گذرانده و در امتحان های مربوطه شرکت کرده‌اند، می‌توانند در آزمون جامع نیز شرکت کنند، هرچند نمره آنان توسط استاد اعلام نشده باشد.

معاون دانشکده شیعه شناسی دانشگاه ادیان بیان داشت: دانشجویانی که دارای دو مقاله علمی ـ پژوهشی منتشر شده باشند، در صورت تأیید گروه، از آزمون جامع معاف خواهند بود. این دسته از دانشجویان لازم است مقالات خود را حداکثر تا پایان فرودین‌ماه به گروه تحویل دهند. دیگر آثار علمی و پژوهشی معتبر دانشجویان نیز در صورت تأیید گروه و تصویب شورای آموزش دانشگاه، می‌تواند جایگزین مقاله علمی ـ پژوهشی گردد.

وی با بیان داشت: دانشجویان به منظور شرکت در آزمون جامع می‌بایست حداکثر تا 30 فروردین با مراجعه به آموزش دانشکده، در سیستم «سیدا» ثبت نام کنند

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha