یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ تازه مسلمان ایتالیایی گفت: امنیت یکی از نعمت های خداوند است که جمهوری اسلامی ایران از این نعمت الهی برخوردار می باشد و مردم ایران باید قدردان این نعمت الهی باشند.

خانم سارا سوجی در گفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: به لطف خداوند متعال من در حال حاضر به عنوان یک طلبه حوزه علمیه در قم مشغول به تحصیل و فراگیری علوم و معارف دینی هستم.

این مستبصر ایتالیایی ادامه داد: با توجه به اینکه من در کشورهای ایتالیا و کانادا زندگی کرده ام پس از تحقیق و بررسی دریافتم در این کشورها منابع مناسب و جامع برای معرفی اسلام و تشیع وجود ندارد و حتی مسلمانان این مناطق در جهالت و نادانی خاصی به سر می برند.

این طلبه حوزه علمیه شهیده بنت الهدی بیان داشت: وقتی مسلمان شدم تصمیم گرفتم همراه همسرم به ایران بیایم تا حقیقت اسلام را بفهمم و توانایی آن را داشته باشم تا وقتی کسی در مورد انتخابم که دین اسلام است از من پرسید جواب منطقی داشته باشم.

این تازه مسلمان شیعه ایتالیایی خاطرنشان کرد: وقتی با چشمان خودت با نور مواجه می شوی دیگر نمی توانی به آن پشت کنی، من در ایران و در این فضای اسلامی احساس امنیت می کنم و می دانم که هیچکس به حریم من تجاوز نمی کند.

انتهای پیام  313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha