پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 347530
۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
یاز زهرا

حوزه / مدیر مدرسه امام خامنه‌ای خواهران کرمانشاه گفت : حیا، عفت و حجاب حضرت زهرا (س) می باید سرمشق دختران و زنان ما در زندگی قرار گیرد.

خانم محمدی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه با تبریک و گرامیداشت ولادت با سعات سرور زنان هر دو علام حضرت فاطمه زهرا (س) و رو زن اظهار داشت: بانوان جامعه ما اولین الگو و معلم در خانه و جامعه بوده و نقش تربیتی آنها بسیار موثر و کارساز است و لذا حیا، عفت و حجاب حضرت زهرا (س) می باید سرمشق دختران و زنان ما در زندگی قرار گیرد.

وی گفت :  امروز باید مراسم‌های مربوط به میلاد حضرت زهرا(س) به خوبی برگزار شود و شأن والای این بانوی بزرگوار برای جامعه و نسل جوان امروز، بازگو گردد و از وجود این شخصیت‌ معنوی و رهنمودهای ایشان برای سامان بخشیدن به مشکلات فرهنگی و اعتقادی نسل جوان به بهترین شکل  ممکن استفاده شود.

وی تصریح کرد : زندگی و سیره حضرت زهرا( س) به قدری آموزنده است كه هر زن آزاده‌ای در جهان او را تحسین می‌كند؛ چرا که این بانوی بزرگ اسلام در كانون نخستین خانواده اسلامی به دنیا آمد و هنگام میلاد ایشان، همه عرشیان تكبیر و تسبیح  گفته، جشن گرفتند و خداوند لقب كوثر به حضرت فاطمه(س) اعطا كرد، زیرا وی سرچشمه تمام خوبی های جهان است.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای خواهران کرمانشاه در پایان یاد آور شد : از ابعاد کرامتی حضرت زهرا (س) می توان به پارسایی و قناعت به ثروتی اندک و امکاناتی ناچیز، در عین امکان بهره مندی از بالاترین امکانات اشاره کرد، زیرا ایشان دختر پیامبر اسلام (ص) هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha