جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
1

حوزه/ یازدهمین همایش اساتید تفسیر حوزه علمیه قم در بیت علامه طباطبایی که بنام دارالقرآن نامگذاری شده است، برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اعلام این مطلب اظهار داشت: این همایش قرآنی طی دو شب متوالی در روزهای 26 و 27 فروردین ماه با حضور مراجع معظم تقلید و رئیس مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از همایش مفسران قرآن و اساتید تفسیر که با همکاری مجمع عالی تفسیر قرآن برگزار خواهد شد، در شب نخست حضرت آیت الله جعفر سبحانی و حضرت آیت الله جوادی آملی و در شب دوم حضرت آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری سخنرانی  خواهند کرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی تأکید کرد: جلسات این همایش قرآنی هر شب بلافاصله پس از نماز مغرب و عشاء آغاز خواهد شد و در پایان نیز از دو مفسر قرآن و یک محقق علوم قرآنی تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: در شب دوم این همایش عظیم قرآنی که با حضور اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه برگزار خواهد شد، از آیت الله ابوالقاسم خزعلی مفسر قرآن و پیشکسوت در عرصه تفسیر قرآن و آیت الله سیدکمال فقیه ایمانی صاحب تفسیر " نورالقرآن" و همچنین حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر بابایی مؤلف کتابهای روش شناسی تفسیر و مکاتب تفسیری بعنوان محقق علوم قرآنی تجلیل خواهد شد.

وی در پایان گفت: دارالقرآن علامه طباطبایی مفتخر است که با دعوت از مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم میزبان یازدهمین دوره همایش اساتید تفسیر قرآن حوزه باشد و به همین مناسبت دوره تفسیری منشور جاوید از حضرت آیت الله سبحانی، کتاب 2 جلدی تفسیر آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری و تفسیر یک جلدی آیت الله خزعلی را به اساتید معظم اهداء خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha