جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرس

حوزه/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: یکی از فعالیت های اخیر این موسسه خریداری منزل مرحوم شهید آیت الله سید حسن مدرس در تهران است که در سالروز شهادت این عالم بزرگ نسبت به افتتاح آن بیت اقدام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرتضی نجفی قدسی مراسم یازدهمین همایش اساتید تفسیرحوزه که چهارشنبه شب در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد  اظهارداشت:  اساتید تفسیر حوزه علمیه که به تفسیر و ترویج علوم قرآنی می پردازند حق بزرگی بر گردن جامعه دارند.

وی افزود: در این دو سال این دارالقرآن میزبان بزرگان حوزه و مراجع عظام تقلید بوده است که با برگزاری جلسات قرآنی  و همایش های تفسیری به فعالیت های خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت های دارالقرآن علامه طباطبایی در حوزه های مختلف گفت: این مجمع میزبان بزرگان حوزه و مجامع مختلف قرآنی و حوزوی بوده است و میزبانی مجمع اساتید تفیسر حوزه از جمله این برنامه ها بوده است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی بیان کرد: دارالقرآن علامه طباطبایی مفتخر است که با دعوت از مراجع معظم تقلید، میزبان یازدهمین دوره همایش اساتید تفسیر قرآن حوزه باشد و به همین مناسبت دوره تفسیری منشور جاوید از حضرت آیت الله سبحانی، کتاب 2 جلدی تفسیر آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری و تفسیر یک جلدی آیت الله خزعلی را به اساتید معظم اهداء خواهد کرد.

نجفی قدسی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این بیت شهید مدرس تدریس  علوم حوزوی داشته است، بخشی از آن به حوزه علمیه و محل تدریس علوم قرآنی مبدل می شود و بخشی دیگر یادمان مبارزات و مجاهدات شهید سید حسن مدرس خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha