شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مجروح

حوزه/ وقتی انصار الله بر یمن مسلط شد سعودی ها دریافتند که عوامل و نفوذی های خود در یمن را از دست دادند بنابراین علیه برادران مسلمانشان آتش گشودند و مردم یمن را با موشک های گوناگون هدف قرار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فعلا متوقف شده است، اما این حمله ناجوانمردانه بسیاری از خانوده های یمنی را بی خانمان کرد و داغ بسیاری از کودکان و نوجوانان یمنی را بر دل پدران و مادران شان گذاشت و مجروحان زیادی را برای درمان روانه کشورهای دیگر کرد که برخی از این مجروجان برای طی روند درمانی به جمهوری اسلامی ایران آمده اند.

محمد حسین شهروند یمنی که به همراه چند مجروح جنگ تحمیلی عربستان علیه یمن به ایران آمده و در یکی از بیمارستان های تهران بستری است در گفت و گو با خبرگزاری حوزه گفت: ما از مشاهده حمله به کشورمان و آنچه بر وطنمان به خاطر حمله ائتلاف چند کشور که آن را طوفان قاطع نامیده اند! می گذرد ناراحتیم؛ طوفان قاطعی که شهروندان بی گناه را به خاک و خون کشید و زیر ساخت های یمن را نابود کرد و حدود صدها مجروح در یمن به چای گذاشت که نتوانسته اند جهت مداوا به درمانگاه های مورد نیاز انتقال داده شوند.

شهروند یمنی اظهار داشت: ما همچنین از بحران اقتصادی و شرایط دشوار معیشتی رنج می بریم نمی دانیم دقیقا از یمن چه می خواهند و چرا کشورمان را نابود کردند.

محمد حسین در پاسخ به این سوال که مهم ترین هدف عربستان سعودی و حمله ائتلاف به یمن چه بود گفت: توطئه بین المللی عظیمی در انتظار یمن و منطقه است. دشمنی عربستان با یمن دارای سابقه طولانی است . عربستان از قدیم الایام با ثبات و پیشرفت در یمن مخالف بود پس با تمام قوا امروز علیه ما به پاخاسته اند.

شهروند یمنی با اشاره به خدمات مردمی انصار الله به ملت یمن گفت: وقتی انصار الله بر یمن مسلط شد سعودی ها دریافتند که عوامل و نفوذی های خود در یمن را از دست دادند بنابراین علیه برادران مسلمانشان آتش گشودند و مردم یمن را با موشک های گوناگون هدف قرار دادند.

* تا آخر با انصارالله هستیم

یکی دیگر از مجروحان که در حملات هوایی سعودی ها به یمن به شدت آسیب دیده گفت: به کشور ما حمله کردند و بر ما بدون هیچ دلیلی ستم کردند. هر اتفاقی که رخ دهد ما با انصار الله خواهیم بود.

وی ادامه داد: آن ها برادران ما هستند و منطقشان منطق حق است.

مجروح یمنی که از ناحیه صورت به شدت آسیب دیده بود ادامه داد: حدود 15 روز است که در بیمارستان و در ایران بستری شدم از ایران به خاطر پشتیبانی که از یمن و همراهی ما دارد و از اینکه تاکنون از هیچ کمکی کواهی نکرده سپاسگزاریم .

مجروح یمنی گفت: ان شاء لله زمانی که به فضل الهی شفا پیدا کنیم به میهنمان بر می گردیم و با دشمن سعودی و صهیونیستی که بچه های ما را کشت و خانه های ما را خراب کرد خواهیم جنگید .

وی در پایان با صدای بلند شعار هیهات منا الذله و الموت لاسراییل الموت لامریکا و لآل سعود را سر داد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha