شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
الراعی

حوزه/ اسقف الراعی گفت: دعا می کنیم امرای جنگ افروز و آدمکش از خدا بترسند و دست از سلاح و کشتار مردم و حمایت از قاتلان بردارند و همه با کمک جامعه بین الملل، جنگ را در فلسطین و عراق و سوریه و یمن متوقف کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، بشاره پتروس الراعی اسقف اعظم مارونی ها لبنان در حاشیه برپایی مراسم جشن مقدس در پاریس گفت: ما دعا می کنیم امرای جنگ افروز و آدمکش از خدا بترسند و دست از سلاح و کشتار مردم و حمایت از قاتلان بردارند و همه با کمک جامعه بین الملل، جنگ را در فلسطین و عراق و سوریه و یمن متوقف کنند تا جان شهروندان بی گناه و آثار تاریخی و تمدنی این کشورها حفظ شود و همه برای تحقق صلحی فراگیر و دائم در منطقه تلاش کنند.

وی افزود: ما دعا می کنیم مسؤولان سیاسی و احزاب سیاسی و نمایندگان لبنانی به مسؤولیت تاریخی خویش عمل کنند و هرچه زودتر رئیس جمهور لبنان را انتخاب کند.

اسقف الراعی تاکید کرد این برای ما شرم آور است که وارد دوازدهمین ماه خلأ ریاست جمهوری در لبنان شده ایم و باز هم تکرار می کنیم که هیچ توجیهی برای عدم انتخاب رئیس جمهور تا کنون پذیرفته نیست و اعلام می کنیم که عدم انتخاب رئیس جمهور به هر دلیلی که باشد موجب نقض قانون و میثاق ملی و مخدوش شدن کرامت کشور و مردم است.

وی افزود: ما از طریق ارتباط با دوستان دور و نزدیک و کشور های دوست خود تلاش می کنیم پیش از آنکه دیر شود، شرایط برای انتخاب رئیس جمهور فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha