پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 348846
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
پاسخ به شبهات

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان خرامه، گفت: تمام اساتید و طلاب توانمند این مدرسه با حضور در میان مردم علاوه بر پاسخگویی به سئوالات شرعی ، شبهات روز را هم پاسخ می دهند .

حجت الاسلام آیت زارع، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از فارس بیان کرد: با توجه به نگرش های دینی و اخلاقی در بین مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان خرامه و در راستای موفقیت طلاب و رشد روحی و فکری آنان، از سوی معاونت تهذیب این مدرسه، همه روزه قبل از شروع کردن درس های حوزوی از سلوک اخلاقی و رفتاری علماء توسط اساتید، یاد می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرامه افزود: هم چنین بیان مسائل اخلاقی در قالب جلسات طرح صالحین ویژه طلاب مدرسه به همت مسئولین تهذیبی حوزه با طرح بیانات روز انجام می گیرد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات مدرسه، گفت: نامگذاری هفته ها به نام یکی از فضایل اخلاقی برای رشد و تعالی بهتر طلاب در حال تحصیل و همچنین معرفی یک کتاب اخلاقی برای مطالعه کردن و در نتیجه کنفرانس دادن آن در کلاس درس از دیگر فعالیت های این مدرسه به شمار می آید.

حجت الاسلام زارع، به یکی از اقدامات قابل توجه مدرسه امام صادق(ع) این شهرستان اشاره کرد و گفت: از برنامه های قابل توجه مسئولین که نتیجه مطلوبی داشته و طلاب و مردم شهرستان خرامه از آن استقبال خوبی کرده اند انجام مشاوره اخلاقی، پاسخگویی به سوالات شرعی و رفع شبهات مطرح در جامعه توسط اساتید مدرسه می باشد که با حضور در حوزه به صورت همه روزه به مدت یک ساعت، مراجعه کنندگان از این طرح بهره مند می شوند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha