یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
لاریجانی واعظی

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر ارتباطات و فناوری با حضور در نمایشگاه پهنای باند استان قم از غرفه های مراکز حوزوی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر  علی لاریجانی و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار قم، صبح امروز با حضور در نمایشگاه پهنای باند استان قم در دانشگاه قرآن و حدیث از غرفه های دستاوردهای مراکز حوزه فناوری بازدید کرد.

رئیس مجلس با حضور در غرفه مرکز خدمات حوزه علمیه ضمن بازدید از سامانه اینترنتی مرکز خدمات حوزه (سخا) در جریان روند کلی الکترونیک سازی خدمات در این مرکز قرار گرفت .

حجت الاسلام مهدوی مدیر کل فناوری اطلاعات مرکز خدمات با بیان روند رو به پیشرفت فرایند های مجازی سازی، مرکز خدمات را از پیشگامان عرصه خدمات الکترونیک در میان مراکز حوزوی دانست.

خاطرنشان می شود: درحاشیه این بازدید از پورتال صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات حوزه های علمیه  نیز توسطرئیس مجلس  شورای اسلامی رونمایی شد.

مدیرفناوری مرکز خدمات حوزوی گفت: تمامی خدمات این صندوق اعم از ثبت نام ، ضمانت، پرداخت وام و دریافت اقساط به صورت الکترونیکی انجام می شود  که مورد توجه وزیر ارتباطات قرار گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha