جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
درس طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علميه امام خميني(ره) گلپايگان با اشاره به تحصیل 73 طلبه در این مدرسه گفت: مدرسه امام خمیمنی(ره) رتبه برتر در حوزه پژوهش و مقالات علمي را به خود اختصاص داده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گلپایگان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفي عباسي، ظهر امروز در آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گلپایگان، اظهار کرد: مدرسه علميه امام خميني(ره) در سال تحصيلي 90-91 به همت حجت الاسلام والمسلمین محمدي گلپايگاني، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و پيگير‌ي‌هاي امام جمعه فعاليت خود را با 30 طلبه آغاز کرد.

وي با بيان اين که در حال حاضر 73 طلبه در مدرسه امام خميني(ره) مشغول تحصيل هستند، خاطرنشان کرد: اين افراد در پايه‌هاي اول، چهارم، پنجم، ششم و هفتم مشغول به تحصيل هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گلپایگان ادامه داد: سال گذشته در روز عيدغدير خم 17نفر از طلاب مدرسه ملبس به لباس مقدس روحانيت شدند و امروز نیز هم‌زمان با ميلاد حضرت علي(ع)15 نفر ديگر از طلاب معمم شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، اعزام مبلغ به روستاها و مناطق محروم و تامین امام جماعت مساجد شهرستان را از برکات مدرسه امام خمینی برشمرد و گفت: طرح برگزاري المپياد علمي نخستين بار توسط این مدرسه در کشور مطرح شد.

وی اضافه کرد: مدرسه امام خمیمنی(ره) رتبه برتر در حوزه پژوهش و مقالات علمي را به خود اختصاص داده، به طوري که سال گذشته بيش از 30 مقاله به جشنواره علامه حلي ارسال شد.

مدیر مدرسه علميه امام خميني(ره) گلپايگان با اشاره به فرایند جذب طلاب، خاطر نشان کرد: بيش از 250 نفر از طلاب سراسر کشور محل تحصيل خود را مدرسه علميه امام خميني(ره) گلپايگان انتخاب کرده‌اند، که اين امرتاثير زيادي در رشد و توسعه اين مدرسه دارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha