پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نوری

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی از حضور باشکوه جوانان در مراسم اعتکاف امسال ابراز خشنودی کردند واظهار داشتند: حضور جوانان نشانه این است که آنان همیشه حضوری پررنگ و فعال دارند و عاشق مکتب اسلام و آموزه های اهل بیت(ع) می باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید امروز در درس خارج  فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به جایگاه اعتکاف در اسلام گفتند: اعتکاف از موضوعات، هم در اسلام در آموزه های مکتب اهل بیت(ع) است و درباره اهمیت این موضوع روایات زیادی از معصومین(ع) رسیده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی از حضور باشکوه جوانان در مراسم اعتکاف امسال ابراز خشنودی کردند واظهار داشتند: حضور جوانان نشانه این است که آنان همیشه حضوری پررنگ و فعال دارند و عاشق مکتب اسلام و آموزه های اهل بیت(ع) می باشند.

معظم له خاطر نشان ساختند: پیامبر(ص) اهمیت خاصی به جوانان داشته اند و حتی در بعضی از جنگ ها از همین جوانان فرمانده‌هانی را انتخاب می کردند و به میدان می فرستادند.

ایشان افزودند: اسلام هم توجه خاصی به جوانان دارد و رسیدگی به این قشر را از ضروریات جامعه اسلامی بر می شمارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: جوانان یکی از برکات نظام و انقلاب و بازوی ولایت می باشند و همین جوانان بودند که با اقتدا به رهبر کبیر انقلاب اسلامی رشادت های زیادی را در هشت سال دفاع مقدس به ارمغان آوردند و گره های زیادی را باز کردند.

این مرجع تقلید بر رسیدگی به  مشکلات جوانان، فراهم آوردن وسیله ازدواج و از بین بردن بیکاری در جامعه تاکید کردند و این را یک وظیفه برای مسئولین در کشور دانستند.

انتهای پیام313/40

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha