جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:امروز روز عرضۀ اسلام به دنیا است، اسلام دارای مبانی قوی و ارزشی و منابع غنی دارد اگر این مبانی ارائه نشود کسی از اسلام چیزی نمی داند.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»،  این مرجع تقلید امروز در دیدار با  حجت الاسلام  والمسلمین پورسید آقایی، دبیر یازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت اظهارداشتند: امروز روز کارکردن در صفحات کتاب و گوشۀ حجرات نشستن و مدرسه نیست؛ با حجره نشینی و کتاب نوشتن نمی توان پاسخگوی  نیاز های دنیا بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: امروز روز عرضۀ اسلام به دنیا است، اسلام دارای مبانی قوی و ارزشی و منابع غنی دارد اگر این مبانی ارائه نشود کسی از  اسلام چیزی نمی داند؛ باید به دنیا نشان داد که اسلام در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصاد و سیاست نسبت به سایر فرهنگ ها و ادیان برتری دارد.

 این مرجع تقلید خاطر نشان ساختند: اگر امروز می بینیم این همه جنگ و جنایت وحشی گری در دنیا هست به خاطر دوری از مبانی و آموزه های اسلام ناب است.

 ایشان گفتند: افرادی که می خواهند در عرصه مهدویت فعالیت کنند باید برای تأثیر گذاری بیشتر خود را مجهز به این مباحث کنند، با مشغول شدن به کارهای دیگر نمی توان موضوع به این مهمی را درست معرفی کرد.

 حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: امروز با کتاب نوشتن انسان به جایی نمی رسد و اسلام درست معرفی نخواهد شد، باید مباحث دینی  به دنیا ارائه شود تا مردم به حقانیت اسلام آگاهی یابند.

 این مرجع تقلید ابراز داشتند: باید برای احیا آثار و مکتب اهل بیت(ع) وارد میدان شد و  با قدرت عمل کرد، این موضوع بسیار در شرائط فعلی اهمیت دارد. با حجره نشینی بجایی نخواهیم رسید.

انتهای پیام:40/313

 

                           

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha