شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر پشتیبانی از مظلوم و مقابله با دشمنان، گفتند: بسیاری از کشورها اذعان دارند که اگر کمک های جمهوری اسلامی ایران نبود، ما نمی توانستیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم اظهار داشتند: امروز مهمترین مسئله جهان اسلام، کشور یمن است که باید به آن رسیدگی کرد.

ایشان ابراز داشتند: سوریه یکی از کشورهایی است که داعش در آن نفوذ کرده و بحمدالله با حضور ایران، پیشرفت های خوبی در مقابله با داعش صورت پذیرفته و خود مقامات این کشور اذعان دارند که اگر ایران در کنار بشار اسد حضور نداشت، سوریه از بین رفته بود.

*امروز وضعیت عراق همانند وضعیت ایران در جنگ تحمیلی است

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه به وضعیت کشور عراق اشاره کردند و گفتند: امروز وضعیت عراق همانند وضعیت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی است که علمای این کشور نیز همانند ما در جبهه ها حضور پیدا کرده و پشتیبان ارتش اسلام هستند.

این مرجع تقلید تأکید کردند: امروز داعش در عراق در حال جولان است که باید با آنان مقابله شود.

این استاد درس خارج حوزه با تأکید بر پشتیبانی از مظلوم و مقابله با دشمنان، خاطرنشان ساختند: بسیاری از کشورها اذعان دارند که اگر کمک های جمهوری اسلامی ایران نبود، ما نمی توانستیم در برابر دشمان ایستادگی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha