جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نوری همدانی

حوزه/حضرت آیت الله نوری همدانی بااشاره به اینکه مردم عراق باید از مرجعیت دینی تبعیت کنند افزودند: باید بدانیم اگر به مبارزه با داعش نپردازیم آن‌ها هر روز قدرتمند‌تر می‌شوند و خسارات جبران ناپذیری به بار خواهند آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با سرکنسول ایران در کربلا که در دفتر معظم له برگزار شد، به تبیین توطئه های دشمنان اسلام برای تضعیف دنیای اسلام و لزوم حفظ هوشیاری در برابر نقشه های شوم آنان پرداختند.

ایشان با اشاره به اینکه پی بردن به نقشه‌های دشمنان اسلام از مسائلی است که باید به آن دقت شود گفتند: اسلام سه جبهه کفر، نفاق و صهیونیست را دشمنان اصلی مسلمانان معرفی کرده است و لازم است که همه ما در مقابل توطئه های آنان بیدار و هوشیار باشیم.

معظم له با بیان اینکه در عراق دشمن به دنبال جداکردن شیعیان از اهل تسنن و ایجاد اختلاف در میان آنان است خاطر نشان کردند: همه باید برای وحدت میان مسلمانان شیعه و سنی به ویژه در عراق تلاش کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه قرآن به مسلمانان هشدار داده که دشمنان برای آن‌ها در حال نقشه کشیدن هستند، ابراز داشتند: باید دشمن راشناخت و و نقشه‌های آن‌ها را شناسایی و در مقابل آن به وظایف اسلامی و دینی خود عمل کنیم.

ایشان با بیان اینکه دشمن در دنیا به دنبال ایجاد موج اسلام هراسی است گفتند: همین دشمنان در میان کشورهای اسلامی به دنبال ایجاد موج شیعه هراسی و در کشورهای حاشیه خلیج فارس به دنبال ایجاد موج ایران هراسی هستند.

معظم له با اشاره به اینکه جریان موجود در عراق هر روز مصیبتی را به بار می‌آورد اظهار داشتند: داعش در عراق‌‌ همان وضعیتی را ایجاد کرده است که صدام در دوران دفاع مقدس برای ایران اسلامی ایجاد کرده بود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مسلمانان باید با هم اتحاد داشته باشند بیان کردند: باید برای همفکری و همدلی با یکدیگر گام برداریم و در این زمینه اقدام کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه مردم عراق باید از مرجعیت دینی تبعیت کنند افزودند: باید بدانیم اگر به مبارزه با داعش نپردازیم آن‌ها هر روز قدرتمند‌تر می‌شوند و خسارات جبران ناپذیری به بار خواهند آورد.

معظم له در پایان با بیان اینکه امروز‌‌ همان کسانی که در جنگ با ایران به صدام کمک می‌کردند از داعش حمایت می‌کنند بیان کردند: وحدت و اتحاد باید در همه طبقات مردم عراق حفظ شود تا بتوانندفتنه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha