جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی، پس از 5 روز اقامت در یزد، عصر امروز 14 اردیبهشت ماه، با بدرقه علما و مسئولین، به قم باز گشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر گفت: حضرت آیت الله نوری همدانی، پس از 5 روز اقامت در یزد و دیدار ها و برنامه های مختلف، عصر امروز 14 اردیبهشت ماه، با بدرقه رسمی نماینده ولی فقیه در استان یزد، استاندار، علما، مسئولین استانی، نمایندگان مجلس، روحانیون و ...، یزد را به مقصد قم ترک کردند.

مسئول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی ادامه داد: دیدار با "علما، روحانیون، اساتید و فرهیختگان و اندیشمندان حوزوی و عمامه گذاری جمعی از طلاب"، "دیدار با مردم ولایی و انقلابی دارالعباده یزد"، "دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، مدیران استان و فرماندهان نیروهای مسلح" و ... بخشی از برنامه های سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به یزد بود.

وی اضافه کرد: همزمان با میلاد پر و خیر برکت امیرالمومنین علی(ع) بنا به دعوت علما و مردم شهرستان بافق، معظم له سفری به این شهر داشتند و در دیدار علما و اقشار مختلف مردم، به ایراد سخن پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس، "دیدار با نخبگان، فرهنگیان و دانشگاهیان" را آخرین برنامه حضرت آیت الله نوری همدانی در سفر به استان یزد اعلام کرد و گفت: این دیدار امروز دوشنبه برگزار شد و معظم له عصر امروز یزد را به سوی شهر مقدس قم ترک کردند و به دیار کریمه اهل بیت(ع) بازگشتند.

انتهای پیام 3/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha