چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
1

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه آمریکا و همپیمانانش از ارسال کشتی حامل کمک های انسان دوستانه نگران هستند، گفتند: در برابر آن ها باید قوی باشیم و راه خود را تداوم دهیم و امیدواریم کمک های ایران به دست مردم مظلوم یمن برسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید، عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار داشتند: ایشان در حدیثی می فرمایند، دنیا دریای بسیار عمیقی است که بسیاری از افراد در این دریا غرق شدند و برای نجات باید کشتی فراهم کرد که تقوا به خداوند متعال باشد و از اعماق دل برخیزد.  

ایشان با بیان اینکه کار هلال احمر بسیار بزرگ است؛ چرا که خدمت به اجتماع، عبادت می باشد، تصریح کردند: کار امداد و هلال احمر در صدر اسلام نیز سابقه دارد و کمک به مسلمین در بحران های مختلف است.

معظم له در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جریان یمن و دنیای کنونی بسیار تاسف آور است، اظهار داشتند: امام راحل(ره) انقلابی را بر اساس قرآن و فرهنگ اسلام در مقابله با ظلم و استکبار و صهیونیست شکل دادند.  

این مرجع تقلید افزودند: دشمنان اسلام از جریان شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار ناراحت هستند؛ چراکه اگر این جریان شکل نمی گرفت دو ابرقدرت، بقیه کشورها را تحت سیره خود قرار می دادند و دنیا به ضرر مسلمین بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه انقلاب چهره مستکبرین را به دنیا شناساند، گفتند: قدرتی در ایران شکل گرفت که در مقابل مستکبرین ایستادگی کرد و به همین دلیل دشمنان تمام نیروهای خود را برای کوبیدن این انقلاب بسیج کردند.

ایشان با اشاره به اینکه امروز این انقلاب در دنیا بیدارگری کرده است، ابراز داشتند: امروز در دنیا شاهد دو جبهه اسلام و استکبار هستیم که چالش و جهاد بسیاری وجود دارد.

معظم له با بیان اینکه آمریکا و همپیمانانش از ارسال کشتی حامل کمک های انسان دوستانه نگران هستند، افزودند: در برابر آن ها باید قوی باشیم و راه خود را تداوم دهیم و امیدواریم کمک های ایران به دست مردم مظلوم یمن برسد.

این مرجع تقلید با قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی، ابراز داشتند: این نهاد همیشه در رفع بحران ها و رسیدگی به مظلومان، همراه مردم بوده است. 

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان با بیان اینکه کار هلال احمر بسیار مثبت و تاثیرگذار می باشد، گفتند: نفس و خدمات شما عبادت می باشد؛ چرا که خدمت به مسلمین است.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha