پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در یزد

حوزه/ حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در استان یزد باعث گسترش معنویت و تقویت بیش از پیش وفاق، همدلی و هم زبانی در بین مردم و مسئولان شد و به نوعی شعار سال، در این استان تحقق یافت.

آیت الله محمدرضا ناصری، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به استان یزد، اظهارداشت: سفر معظم له به استان یزد که با استقبال پرشور مردم مواجه شد، دارای برکات و دستاوردهای بسیار ارزشمندی بود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: این مرجع تقلید در مدت اقامت خود در استان یزد، با علما و روحانیت، اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نخبگان حوزه و دانشگاه و ... دیدار های مختلفی داشتند و مطالب و نکات بسیار کلیدی و مهمی را بیان کرده، مردم هم با شور و شوق فراوان از منویات ایشان استقبال کرده و بهره بردند.

وی با بیان این که مجموعه رهنمودهای حضرت آیت الله نوری همدانی در میان مردم انعکاس بسیار خوب و اثرگذاری داشت، افزود: سفر ایشان به دور از هرگونه تشریفات و بسیار ساده بود، لذا مردم به شوق آمده و تفاوت سفر عالمان و بزرگان با صاحب منصبان را به عینه مشاهده کردند.  

امام جمعه یزد، که بیانات حضرت آیت الله نوری همدانی را بصیرت آفرین، با ارزش و روشنگرانه خواند و تصریح کرد: حضور متواضعانه و خاشعانه این مرجع تقلید باعث تقویت بیش از پیش وفاق، همدلی و هم زبانی در بین مردم و مسئولان شد، که به نوعی شاهد تحقق شعار سال در استان یزد بودیم.

آیت الله ناصری، گسترش معنویت، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم به ویژه نسل جوان را از دیگر دستاوردهای این سفر اعلام کرد و یادآورشد: دیدار مستقیم این مرجع تقلید با مردم به خصوص جوانان باعث شد تا آنان علاوه بر مشاهده ساده زیستی، تواضع و فروتنی عالمان، از نزدیک به جایگاه رفیع بزرگان دین پی برده و اعتقادات خود را تقویت نمایند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha