پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
19

حوزه/ با حضور طلاب و دانشجویان و در راستای افزایش همدلی و وحدت رویه ، همایش همدلی و همزبانی در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از اهواز، همایش همدلی و هم زبانی، پیش از ظهر امروز در دانشکده علوم پزشکی اهواز، با حضور طلاب، دانشجویان، اساتید و کارشناسان فرهنگی، برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی، دکتر بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز برگزار شد، مسایل روز ایران و خاورمیانه به ویژه بررسی مسایل هسته ای و راهکارهای تحقق همدلی و همزبانی مطرح شد.

مذاکرات برگ برنده اوباما برای پیروزی در دور بعدی انتخابات است

دکتر مهرداد بذرپاش، همچنین در ابتدای این مراسم با تأکید بر این که کلیه تحریم های وضع شده علیه ایران، غیر قانونی و ناجوانمردانه است، گفت: این که امروز مشاهده می کنید آمریکا پای میز مذاکره آمده، صرفا نمایشی برای عوام است تا باراک اوباما بتواند برای انتخابات آتی از او استفاده کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که کسی مخالف مذاکره نیست، افزود: هیچ کس مخالف مذاکره نیست، اما نباید در هر صورتی هم توافقی صورت بگیرد؛ چرا که «توافق نکردن بنا به فرموده مقام معظم رهبری شرف دارد به توافق بد و توافقی که عزت ملت ایران پایمال شود».

اینجا میدان نبرد مستقیم است

بنا بر این گزارش، امام جمعه موقت اهواز، در دومین بخش این همایش، با بیان این که هم اکنون ما در میدان نبرد قرار داریم، گفت: اینجا میدان نبرد مستقیم با دشمن است، اگر چشم ها باز بود و از ولایت فقیه تبعیت کردیم، یقین داشته باشید که پیروزی نهایی با ما خواهد بود.

وی گفت:  ما یقین داریم قلب میدان نبرد امروز ایران است و آنها می گویند کدام نبرد! اصلا مگر نبردی در کار است!؟ حال آنکه نمی دانند دشمن تا دل خانه هایشان نفوذ کرده و آنها در خواب هستند.

در مقابل دشمن هوشیار هستیم

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)، هم در ادامه این همایش، با تأکید بر این تنها مانع ابرقدرت ها برای سلطه بر منطقه، ایران و جریان مقاومت اسلامی است، گفت: بنا به اذعان سران خارجی، ایران مانع اصلی دست یابی به اهداف آنها است.

شاهوار پور، با اشاره به علم نوین جوانان ایرانی در ساخت انواع سلاح های دفاعی و هجومی، گفت: تا چند دهه پیش، حتی توان ساخت ماده ای به نام قیر را نداشتیم، اما امروز پیچیده ترین سلاح های جنگی را توسط همین جوانان می سازیم و علیه دشمنی که بخواهد مرزهای مارا تهدید کند، استفاده می کنیم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha