دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اکبری نسب - گلپایگان

استاد حوزه علمیه گلپایگان با تاکید بر هوشیاری مردم در مقابل توطئه های دشمنان گفت: امروز دشمن از طریق ابزارهای دینی در صدد ضربه زدن به اسلام است.

 حجت الاسلام اکبری نسب، استاد حوزه علمیه گلپایگان، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با تاکید بر همدلی و همزبانی تمام امت اسلامی در مقابل  توطئه های دشمنان اظهارداشت: دشمنان اسلام از اتحاد مسلمانان هراسان بوده و در صدد شکستن این اتحاد هستند لذا باید همه هوشیار باشند.

وی درهمین زمینه به اتخاذ یک الگو  در زندگی  تاکید و بیان داشت: بهترین شخصیت برای این الگو گیری ، امام علی (ع) است، چرا که زندگی ایشان  از لحظه ولادت تا هنگام شهادت  شخصیتی استثنایی بوده اند، ولادت ایشان در جوف کعبه و شهادت ایشان هم در مسجد و محراب بوده است.

حجت الاسلام اکبری نسب، با بیان اینکه زندگی امیرالمومنین (علیه السلام) سرتاسر درس و بصیرت است، ادامه داد: انسان در تمام مراحل زندگی خود،نیازمند به الگو بوده و امروزه بیش از پیش به این الگو نیازمندیم  که در این زمینه بهترین الگو سبک زندگی علوی است.

وی با تاکید بر مطالعه بیشتر کلمات گوهیر بار امام علی(ع)  در کتاب نهج البلاغه، اذعان داشت: یکی از گنج هایی که امام علی(ع) به ما ارزانی داشته اند و می توانیم از آن کسب بصیرت و آگاهی کنیم نهج البلاغه است که این کتاب را باید خواند و به آموزه های آن عمل کرد.

استاد حوزه علمیه گلپایگان، در پایان با بیان اینکه، امروزه دشمنان اسلام با استفاده از ابزارهای دین و اخلاق وارد شده و درصدد ضربه زدن به بدنه اسلام هستند، گفت: دشمنان امروز آنجایی که می خواهند افکار عمومی مردم غیر مسلمان را فریب دهند نام حقوق بشر و دموکراسی را می آورند و آنجایی که می خواهند افکار عمومی دنیای اسلام را فریب دهند نام قرآن و اسلام را می آورند در حالی که نه به اسلام و قرآن ایمان دارند و نه به حقوق بشر و دموکراسی اعتقاد  دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha