جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 349484
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
روح الله امینی - نطنز

امام جمعه نطنز با بیان این که مدعی خادم الحرمین به خائن الحرمین تبدیل شده است، گفت: جنگ یمن تبعات ویرانگری متوجه حاکمان وهابی عربستان خواهد کرد و در واقع آنان گور خود را کنده اند.

 حجت الاسلام روح الله امینی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به ادامه بمباران هواپیماهای سعودی و کشتار مردم بی دفاع یمن، اظهار داشت: سازمان ملل و دیده ‌بان حقوق بشر شاهد جنایات عربستان سعودی در نسل ‌کشی مردم یمن هستند، اما هیچ اقدامی نمی‌ کنند.

وی ادامه داد: سازمان های بین المللی، شورای امنیت و ... با متجاوز همکاری می کنند و تاکنون چندین بار طرح توقف حملات عربستان به یمن در سازمان ملل مطرح، اما وتو شده است.

امام جمعه نطنز با تاکید بر این که آل سعود هرگز نمی تواند با حملات هوایی و قتل عام مردم مظلوم و بمباران بیمارستان ها و مدارس و...، ملت به پاخاسته یمن را به زانو درآورد، تصریح کرد: این جنگ تبعات ویرانگری متوجه حاکمان وهابی عربستان خواهد کرد و در واقع آنان گور خودشان را کنده اند.

وی با بیان این که عربستان سعودی در جایگاهی نیست که بتواند به یک کشور مستقل حمله کند، تصریح کرد: جنایات آل سعود در یمن با چراغ سبز آمریکا و همکاری رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

حجت الاسلام امینی افزود: عربستان سعودی راهی را در پیش گرفته که رژیم اشغالگر قدس سال هاست با نسل کشی و کودک کشی در فلسطین، آن را دنبال می کند.

وی با بیان این که آل سعود مدعی خادم الحرمین به خائن الحرمین تبدیل شده است، تاکید کرد: لشکرکشی رژیم آل سعود به یمن، مصداق بارز نسل کشی است.

امام جمعه نطنز با اشاره به این که ایران اسلامی به حمایت های سیاسی و معنوی خود از مردم بی دفاع و مظلوم یمن ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: به لطف خدا و با مقاومت مردم ظلم ستیز یمن، سعودی ها هرگز به اهدفشان نخواهند رسید و به طور قطع شکست در انتظار آنان خواهد بود.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha