پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
18

حوزه/ دبیر همایش سالانه اخلاق حوزه علمیه اصفهان از برگزاری این همایش در 24 خردادماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران خبر داد.

حجت الاسلام حسن غزالی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به اهداف برگزاری همایش سالانه اخلاق حوزه علمیه اصفهان، اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی حوزه، تربیت طلاب متخلق به اخلاق حسنه و نبوی است، به همین منظور مقرر شده که همایشی به طور سالانه در زمینه اخلاق برگزار شود.

وی، توجه به اخلاق و تهذیب را در اولویت هبرنامه های حوزه دانسته و گفت: در کنار برنامه های آموزشی و تهذیبی، جلسات متمرکز درس اخلاق بصورت هفتگی برای طلاب برگزار می شود.

دبیر همایش سالانه اخلاق حوزه علمیه اصفهان با اشاره به فراخوان ارسال مقالات، افزود: محورهای هویت طلبگی، انگیزه تحصیل علوم حوزوی، اهمیت خودسازی، بحث مدیریت زمان در پیشرفت طلبه، حداقل ها برای یک طلبه، هنجارها و ناهنجاری اخلاق طلبگی، طلبه و رسانه های دیجیتال و شبکه های اجتماعی، آداب حجره نشینی، کنترل غرایز و ... به عنوان موضوعات مقالات اعلام شده است.

حجت الاسلام غزالی خاطرنشان کرد: کرد: علاقه مندان و همچنین طلاب پایه 9 به بالا می توانند مقالات خود را تا 7 خردادماه به حوزه اصفهان ارائه دهند.

دبیر همایش سالانه اخلاق حوزه علمیه اصفهان در پایان گفت: این همایش با حضور اساتید اخلاق و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران، 24 خردادماه در اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha