دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسین ایزدی امام جمعه دیهوک

حوزه/ نامگذاری امسال به «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، در این برهه از زمان بهترین شعاری بود که مقام معظم رهبری با توجه رهنمودهای دینی پیامبران، قرآن و ائمه معصومین(ع) انتخاب نموده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن ایزدی، امام جمعه شهرستان دیهوک استان خراسان جنوبی، در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، در خصوص شعار سال جاری اظهار کرد: نامگذاری سال جدید به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری، فرصتی برای تقویت اتحاد ملی و وحدت کلمه بین مردم و مسئولان است.

وی افزود: تنها با اتحاد و همدلی است که خواهیم توانست در زمینه مقابله با تحریم‌ها، رشد و توسعه کشور، عزت و غرور ملی، توسعه علمی و فرهنگی و اقتدار کشور موفق باشیم.

این استاد حوزه یادآور شد: نامگذاری امسال به «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، در این برهه از  زمان بهترین شعاری بود که مقام معظم رهبری با توجه به رهنمودهای دینی پیامبران، قرآن و ائمه معصومین(ع) انتخاب نموده اند.

امام جمعه دیهوک عنوان کرد: همزبانی زمانی به درد می خورد که ریشه همدلی داشته باشد، افراد همدل  به راحتی باهم همزبان می شوند و مشکلات اقتصادی، سیاسی, فرهنگی, اجتماعی و.... جامعه را برطرف می کنند.

حجت الاسلام ایزدی خاطر نشان کرد:  رهبر معظم انقلاب در بیانات خود به دولت تذکر دادند که از ظرفیتهای ملت استفاده کند و به ملت یادآوری کردند که وحدت، همدلی و یکدلی با دولت می تواند رمز موفقیت و رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی باشد.

 وی ادامه داد: همدلی ملت و دولت ما را به اهداف بزرگ  و پیشرفت مطلوب خواهد رساند و این پیشرفت در همه ابعاد می شود.

  امام جمعه دیهوک با بیان اینکه اگر انتقادی از جانب مردم می شود دولتمردان باید از دید خیرخواهی به آن نگاه کنند افزود: مردم با این همه گرفتاری و گرانی پای اسلام ،نظام و دین ایستاده اند و مسئولین باید با همدلی و تلاش به مشکلات مردم جامه عمل بپوشانند.

 وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی است گفت: شعار سال های گذشته نباید فراموش و کنار گذاشته شود، دولت و ملت می توانند در سال جدید، به سمت این شعار بیش از گذشته حرکت کنند و یک اتحاد مثال زدنی را به نمایش بگذارند.

عزت کشور خدشه دار نشود

حجت الاسلام ایزدی تاکید کرد: دولت و ملت باید در راستای  هم زبانی اهتمام جدی داشته باشند و اجازه ندهند عزت کشور دچار خدشه شود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم اقتصاد کشور شکوفا شود باید اقتصاد مقاومتی را که هم خواست ملت است و هم مورد تاکید مقام معظم رهبری دنبال کنیم و آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha